FANDOM

Wykrzyknik Ten artykuł zawiera wulgaryzmy. Nie polecamy go młodszym czytelnikom.

Dołącz do nas na forum - czekamy na Ciebie!

Portal żal.pl

No po prostu żal.pl

Pokemon o Bezsensopedii

Żal.pl (także Żalpeel) - potoczne określenie nazwy czegoś do dupy oraz strona www. Zazwyczaj słówko to jest używane przez pokemony oraz dzieci neo.

Wpisy z forum stronyedytuj

  • Dzisiaj nad tym pomyślałem, i żałowałem że nie urodziłem się te 35 lat temu. Wtedy było lepiej. Nie było Justyny, a to ona jest głównym powodem mojego żalu chodzi Justynę Biebera jakby ktoś nie wiedział. Jestem jednym z tych niewielu którzy nie próbują być kozakami słuchając Peji, ani nie słuchają "rocka" Jonas Brothers czy innego gówna.
  • Szedłem na obiad i za mną szła koleżanka, a mam taki odruch że popycham drzwi jak biegnę, więc i tym razem tak zrobiłem i ta koleżanka dostała.
  • Generalnie robię filmy, napisałem 1 książkę(połączenie pamiętników i dramatu, 60 stron A5, nakład 125), teraz piszę bajki, jednak jak zamieściłem tam jedną to dwa komentarze były negatywnie do tego nastawione.
  • zal mi mojej facetki od polaka, bo caly czas nas pyta ;//// ostatnio wziela mnie do odpowiedzi i dostalam pale ;/// (nie do japy xdd) i wogule to mi jej zal... co myslicie?

Linki zewnętrzneedytuj

Więcej z Fandomu

Losowa Wikia