FANDOM

Air Conflictsgra komputerowa typu symulatora lotów. To właśnie Air Conflicts jako pierwsza gra komputerowa udostępniona w Polsce pozwala na niszczenie polskich czołgów przez niemieckie myśliwce.

Cechy edytuj

  • Czas akcji: II wojna światowa, choć tak naprawdę walisz w nieruchome pojazdy, które ciebie nie atakują, a samoloty (oprócz twojego) są wyposażone tylko w ślepaki.
  • 200 misji: głównie Polska, Afryka Północna oraz Londyn, choć czasami, gdy temperatura spadnie do -40 stopni Celsjusza, można w śniegu odnaleźć machającego Norwega.
  • 3 tryby multiplayer: Rzesza (a kysz!), Anglia (tchórze), Rosja (najlepszy tryb, można dostać dostawę wódki).

Akcja edytuj

Rzesza edytuj

Niszczysz wszelkiego rodzaju polskie elementy oraz żabojadów. Ze względu na to, iż musisz szprechać po dojczlandzku i grać jak Niemiec, mało kto sobie pozwala na tę grę.

Anglia edytuj

W pierwszej części (kampanii) polujesz na czołgi schowane w stodołach na terenie swojego kraju. W drugiej kampanii smażysz się na słońcu wśród Tunezyjczyków i Egipcjan, a w trzecie szukasz NOL (inaczej mówiąc niemieckie samoloty V1 i V2, które zastąpił Fat Man).

Rosja edytuj

Najlepszy tryb. Wersja dla komunistów. W rosyjskich samolotach możesz pić wódkę! Teoretycznie zawsze gra się na terenie swojego państwa, jednakże zdarzyła się także misja w Iranie oraz w Berlinie.

Ciekawostki edytuj

  • Najlepszym sposobem na zniszczenie swojego samolotu jest walnięcie nim w komin fabryki.
  • W trybie Anglia można lecieć na komarze o imieniu Nesquik.
  • Gra się długo uruchamia.

Więcej z Fandomu

Losowa Wikia