FANDOM

Airbourne

Koncert Airbourne…

ACDC - Toronto November 7, 2008

… i efekt docelowy. Są już blisko, prawda?

Airbourne – australijski zespół rockowy założony w 2003, stanowiący 30 lat młodszą podróbkę AC/DC.

Podobieństwa do AC/DC edytuj

  • Airbourne został założony przez braci Joela i Ryana o'Keefe, zupełnie niczym bracia Youngowie z AC/DC.
  • Karierę w USA rozpoczęli od supportowania bardziej znanych zespołów. Szkoda, że nie samego AC/DC.
  • Grają ostrego hard rocka, czasem określanego wręcz heavy metalem, choć sami twierdzą, że ich muzyka to rock & roll. Bo przecież tak robił też AC/DC.

Przyszłość zespołu edytuj

Na podstawie tego, można wywnioskować kilka informacji na temat przyszłości zespołu. Otóż, najprawdopodobniej niedługo wydadzą album, który stanie się światowym hitem (niczym Highway to Hell). Wkrótce po tym, któryś z nich umrze, najlepiej dławiąc się własnymi wymiocinami, bo tak zrobił to Bon Scott. Pozostali członkowie Airbourne znajdą kogoś na jego miejsce i z nim wydadzą kolejny świetnie sprzedający się album (w końcu Back in Black było na szczytach list popularności!). Następnie obniżą loty i mniej więcej do sześćdziesiątki będą dalej nagrywać, koncertować i pić do upadłego. A dwaj bracia o'Keefe'owie pozostaną jedynymi stałymi członkami Airbourne.

Więcej z Fandomu

Losowa Wikia