FANDOM

Anglia
Stolica Lądek Zdrój
Władca Elka
Symbol Herbata
Hymn "Na Celtów z Armatą"
Język urzędowy Angielski i inne
Ustrój Monarchia
Skład narodowościowy Cały Świat
Jednostka
monetarna
Funt Masła

Czy ci Angole to umią jeździć?

Złomek o Anglii

Anglia – państwo w państwie, w Wielkiej Brytfanceanii. Kiedyś byli państwem, teraz są tylko częścią. Stolicą jest oczywiście Lądek Zdrój Londyn, który ma pewnie więcej ludności niż wszystkie pozostałe miasta razem wzięte. Bo trzeba mocno podkreślić to miano.

Historia edytuj

Wikingowie ruszyli na statkach, pokonali tamtejszych gostków i państwo zrobili z nudów. Nazwali to "Królestwo Anglosasów", a później skrócili tą nazwę do "Królestwa Anglii". Henio II ruszył na Francję, i zdobył północno-zachodnią część. Tak zaczęły się złe relacje między państwami. Mijały lata, a tu nagle rewolucja obalająca króla. Potem dla beki była kolejna, aby znowu było królestwo. Następnie to już się z Szkocją i Irlandią połączyli i tyle. Ale w Anglii i tak są podejmowane decyzje dla całego królestwa polskiej kolonii.

Kuchnia edytuj

Anglicy zjedzą wszystko, bo nie są wybredni. Uwielbiają zwłaszcza herbatkę i herbatniki. Przez parę godzin potrafią gadać o niczym. Jedzą też pudding, jajko na bekonie i inne rzeczy, które jakoś zmieszali. Ale najważniejsza jest herbata, bo jak jej nie wypijesz o 17:00 to tracisz obywatelstwo.

Stosunki do innych państw edytuj

Anglia próbuję się wygrzebać z Eurokołchozu. Nie lubią żadnego państwa poza Polską. Bo to kolonia naszych Polaków. No może jeszcze, prawdopodobnie Indie.

Więcej z Fandomu

Losowa Wikia