Fandom

Bezsensopedia Wiki

Autobus

Strona dyskusji0 Udostępnij
Częstochowa - pętla Kucelin.jpg

Klasyczny autobus

Różowy Autobus.jpg

Mniej klasyczny autobus

Autobus – urządzenie przewożące masowo ludzi zawsze i wszędzie. Często się spóźniają. Jeżdżą sobie po swoich trasach. Szynowa wersja autobusu to tramwaj. Istnieje jeszcze hybryda zwana trolejbusem.

Budowa autobusu edytuj

Autobus to zazwyczaj taki prostopadłościan na kołach (no, chyba, że jest to przegubowiec). W środku z przodu znajduje się kabina, w której siedzi sobie kierowca. Przy tej kabinie nie wolno stać, gdyż mogłoby to zdenerwować kierowcę. W dalszej części znajdują się siedzenia (na których i tak nie usiądziesz, bo zawsze są zajęte) i rurki.

Jak jechać autobusem? edytuj

Najpierw ubierz się i idź na przystanek. Potem biegnij, aż dogonisz. Udało się? Zajmij dogodne miejsce. Dobrze. Co??? Usiadłeś obok żula? Sio stąd! Skasuj bilet… tak, powinieneś kupić bilet. Chyba w autobusie jest kanar. Uciekaj. Zamknięte drzwi? Gratuluję, masz 80 złotych mandatu!

Autobus w kulturze edytuj

Autobus z napisem.jpeg

Autobus z napisem

Motyw autobusów pojawia się kilkakrotnie w piosenkach zespołu T.LOVE. W piosence Warszawa jeden wers brzmi: Wypity alkohol uderza w tętnice, autobus tapla się w śniegu (miejmy nadzieję, że nie chodziło o kierowcę!) Ten sam zespół stworzył także utwór pt. Autobusy i tramwaje.

Więcej z Fandomu

Losowa Wikia