Fandom

Bezsensopedia Wiki

Babcia klozetowa

Strona dyskusji0 Udostępnij
Madame Pipi.jpg

«Współczesny przykład nepotyzmu» na 8 liter, wie pan może?

Madame Pipi 2.jpg

Zapraszamy ponownie!

Babcia klozetowa (także klozet babcia, pisuardessa, w wersji męskiej kałboj, międzynarodowo madame pipi, formalnie personel toalety publicznej) – kobieta trudniąca się rozwiązywaniem krzyżówek przy klozetach, czasami pobierająca opłaty od naiwniaków chcących się tam załatwić. Nosi zwykle przyjazny sweterek i fartuch z naszytym napisem WC - Serdecznie Zapraszamy. Kiedy nikt nie patrzy, podrzuca papier toaletowy w tych kabinach, w których się już skończył. Żeby zacząć tam sprzątać, musiałaby dostać niezłą podwyżkę.

Powiązania rodzinne edytuj

  • Mąż – dziadek klozetowy.
  • Matka – prababcia klozetowa.
  • Ojciec – pradziadek klozetowy.
  • Dzieci – rodzice klozetowi.
  • Wnuki – rodzeństwo klozetowe.

Paradoks edytuj

Rodzeństwo rodziców klozetowych zgodnie ze standardowym nazewnictwem członków rodziny powinno się określać mianem cioci/wujka klozetowego. A tu niespodzianka! Rodzeństwo rodziców klozetowych to także rodzice klozetowi, gdyż ich matką także jest babcia klozetowa. Wynika z tego także, że siostra babci klozetowej też będzie babcią klozetową, podobnie jak jej kuzynka pierwszego, drugiego czy dowolnego innego stopnia. Ponieważ wszyscy ludzie są w pewnym sensie spokrewnieni ze sobą, wynika z tego jeden wniosek: wszyscy jesteśmy jedną wielką rodziną klozetową.

Więcej z Fandomu

Losowa Wikia