Fandom

Bezsensopedia Wiki

Broń

Strona dyskusji0 Udostępnij
AK-47.png

Klasyka

Wystrzał.jpg

Też klasyka, ale nieco cięższego kalibru

Broń – dowolny przedmiot lub urządzenie służące do unicestwienia przeciwnika. W charakterze broni można użyć praktycznie wszystkiego, np. krzesła (tradycyjna broń Tibijczyków) lub kiełbasy[1]. Osoba zawodowo używająca broni to żołnierz.

Podział broni edytuj

Broń.jpg

Najważniejsza jest prostota obsługi

Balotelli z karabinem.jpg

Boisko piłkarskie jest dobrym miejscem na testowanie uzbrojenia

Kurczak z dynamitem.jpg

Najnowszy wynalazek konstruktorów bomb

Broń najczęściej dzieli się na białą, palną, miotającą, materiały wybuchowe i broń masowego rażenia. My zajmiemy się jednak innym podziałem, ze względu na siłę rażenia.

To, czym nic nie zdziałasz edytuj

Ponieważ człowiek z natury potrafi zrobić sobie krzywdę wszystkim, żadna rzecz niestety nie zalicza się do tego punktu. Moglibyśmy podać tu jakieś przykłady niekonwencjonalnego uzbrojenia, jednak moglibyśmy podsunąć komuś w ten sposób głupi pomysł, a nie chcemy mieć nikogo na sumieniu.

Przedmioty, którymi gówno zrobisz edytuj

Jak już mówiliśmy, człowiek potrafi zrobić sobie krzywdę wszystkim. Nie wszystko jednak posiada jakąkolwiek siłę rażenia w stosunku do osoby, która wykazuje minimalną chęć obrony. Przykłady takich przedmiotów to wszelkie przedmioty miękkie i produkty żywnościowe.

Pseudouzbrojenie edytuj

No, to teraz przejdźmy do rzeczy, którymi wprawdzie nie pokonasz uzbrojonego przeciwnika, ale postraszysz pozostałych. Są to wszelkiego rodzaju meble, deski, kijki wysmarowane kupą (najbardziej amatorska broń chemiczna), kamienie, itd.

Broń o małej sile rażenia edytuj

Są to wszelkiego rodzaju przedmioty ostre (także niektóre narzędzia), profesjonalne pałki czy bicze. Komandosa tym nie pokonasz, ale amatora Komandosów już z łatwością.

Broń o nieco większej sile rażenia edytuj

Tego już raczej nie masz w domu. Jest to broń palna (ale nie automatyczna) małego kalibru.

Broń naprawdę niebezpieczna edytuj

Wszelkiego rodzaju karabiny maszynowe i granaty. Wojny tym może nie wygrasz, ale jakąś potyczkę tak.

Lotnictwo, marynarka, artyleria edytuj

Ciężka artyleria, myśliwce, niszczyciele. W sklepie tego nie kupisz (chyba, że w Somalii).

Broń masowego rażenia edytuj

Taka bomba atomowa na przykład.

Linki zewnętrzne edytuj

Przypisy

Więcej z Fandomu

Losowa Wikia