FANDOM

Auto fährt oma an! Nix ist passiert!!00:27

Auto fährt oma an! Nix ist passiert!!

Czelabińskie samochody są tak twarde, że potrafią przetrwać zderzenie ze staruszkami

Czelabińsk.jpg

Czelabińscy kierowcy parkują na środku ulicy, a piesi spacerują po torowisku tramwajowym

Czelabińsk – miasto w Rosji, w obwodzie czelabińskim. Osada wojskowa i centrum badań nad bimbrem i meteorytami, ponadto taki lokalny Wąchock.

Historia edytuj

Czelabińsk został założony w 1736 roku jako twierdza i pozostał nigdy niezdobyty. Wymagałoby to bowiem niewspółmiernie dużo wysiłku – pozostałe 5% armii mogłoby w międzyczasie śmiało zająć całą resztę kraju. Dlatego też Czelabińsk był dobrym miejscem do konstruowania sprzętu wojskowego podczas II wojny światowej. Miasto zostało posprzątane raz – gdy miał przyjechać Putin.

Mieszkańcy edytuj

Czelabińscy faceci są tak twardzi, że golą się lampą lutowniczą. Jeśli aktualnie nie mają żadnej pod ręką, biorą łyżkę. Czelabińskie kobiety nie są wcale gorsze – najlepszym przykładem są lokalne babcie klozetowe, które zamiast sprzątać po mniej pedantycznych klientach, po prostu wylewają kolejną warstwę betonu. Przyszłość narodu również ma się bardzo dobrze. Półroczny staż w czelabińskim przedszkolu jest obowiązkowy dla wszystkich rosyjskich mężczyzn – alternatywna opcja to służba wojskowa. Czelabińscy uczniowie są tak twardzi, że chodzą na wszystkie lekcje. Większość ginekologów ma odgryzionych kilka palców. Czelabińskie noworodki zagryzają Marsy Snickersami.

Przemysł i technologia edytuj

Czelabińscy architekci projektują domy w Paincie. Natomiast broń wojskowa (także stworzona w ten sam sposób) strzela ostrą amunicją, jeszcze będąc na ekranie. Czelabiński pocisk był tak twardy, że przebił na wylot pancerz rosyjskiego czołgu, wyleciał z drugiej strony, przebił furgonetkę generała i wystraszył szeregowca. Niestety nie został wprowadzony do masowego użycia, gdyż okazał się niewypałem. Czelabińskie dojarki sprawiły, że byki kryją się po lasach. Czelabińskie dzięcioły wydziobały już 2 stacje metra i właśnie kończą trzecią.

Sport edytuj

W Czelabińsku podczas siarczystych mrozów rozgrywane są zawody w odklejaniu języka od stalowej rury na czas. Ostatnio jednak zostały odwołane z powodu zbyt wysokiej temperatury, dochodzącej do -58 °C. Miejscowi kibice piłkarscy budzą postrach w całej Rosji – szczęśliwie klub gra tylko w lidze okręgowej. Czelabińscy skoczkowie narciarscy zakładają narty zagiętym końcem do dołu. Pewien obywatel miasta, niejaki Iwan P. (106 l.) chciał pobić rekord wysokości w skoku ze spadochronem. Próba zakończyła się niepowodzeniem – facet przeleciał obok Ziemi. Ostatecznie wrócił do domu jakoś w połowie lutego 2013 na niewielkim meteorycie.

Więcej z Fandomu

Losowa Wikia