FANDOM

Gregory House dancing!00:15

Gregory House dancing!

Tańczący Dr House
Nie leci film? Zainstaluj flasha!

Dr House (ang. Dr Dom) – serial produkcji amerykańskiej, opowiadający o pewnym niesamowitym lekarzu i innych pracownikach szpitala, którzy muszą się z nim użerać.

Główny bohater edytuj

Gregory House to geniusz medycyny, rozpoznający wszystkie choroby świata. Niemniej jednak jest to także pospolity erotoman, w dodatku obrażający wszystkich dookoła. Posiada dwie cechy wspólne z polską służbą zdrowia: kuleje i jest chamski.

Jak powszechnie wiadomo, dr House potrafi wyleczyć w zasadzie każdego poprzez zdiagnozowanie najrzadszych chorób lub też niewyobrażalnego połączenia dwudziestu schorzeń. Właściwą diagnozę stawia zazwyczaj dopiero pod koniec odcinka w dziwnych okolicznościach.

Oprócz tego warto wspomnieć, że House goli się raz na dwa tygodnie (tak na oko).

Pozostali bohaterowie edytuj

  • Lisa Cuddy - dyrektorka szpitala, próbująca ogarniać cały bajzel po Housie. Chyba na niego leci, ale nie całkiem.
  • Eric Foreman - jedyny czarnoskóry w ekipie. Dzięki niemu House może rzucać rasistowskimi żartami.
  • Robert Chease - taki blondyn, chyba Australijczyk. Sypia codziennie z inną kobietą.
  • Allison Cameron - nawet ładna, występowała głównie w pierwszych sezonach. Wraz z Cheasem stworzyła niegdyś rozbudowany wątek erotyczny, z którego i tak nic nie wyszło.
  • James Wilson - kulturalny, aczkolwiek zmieniający żony niczym Michał Wiśniewski. Przyjaźni się z Gregiem, co może świadczyć o ukrytych skłonnościach masochistycznych.
  • Chris Taub - mały lekarz z dużym nosem (i podobno nie tylko tym). Podobnie jak 90% bohaterów serialu, lubi się puszczać.
  • Martha Masters - taka młoda. Lubi liczbę e. Ma zasady, co wkurza i jednocześnie fascynuje House'a.

Ciekawostki edytuj

  • Bohaterowie serialu znają się od bardzo dawna, ale zawsze mówią do siebie po nazwisku.
  • Pierwszą diagnozą niemal zawsze jest toczeń lub sarkoidoza (nie pytaj, co to za choroby, bo nie wiem).
  • Fascynujący jest fakt, że te wszystkie pogmatwane przypadki medyczne zawsze trafiają akurat do House'a.
  • Istnieje hipoteza, że tych wszystkich ludzi House wyleczył paracetamolem.
  • Ekipa House'a to prawdopodobnie jedyni lekarze świata, którzy piszą czytelnie.

Więcej z Fandomu

Losowa Wikia