Wikia

Bezsensopedia Wiki

Eska TV

Strona dyskusji0
2813stron na tej wiki

Eska TV - polski telewizyjny kanał muzyczny, coś takiego jak VIVA[1], ulepszona wersja Radia Eska. Eska TV jest tak ważną stacją, że otrzymała ona miejsce na multipleksie cyfrowym, obok takich potęg jak Polo TV czy ATM Rozrywka.

Występujące tam teledyski przerywane są krótkimi czołówkami, na których widać np. wielki napis "EskaTV" wiszący nad miastem i głos Eska tiwi, tiwi, hity na czasie, czasie. Tak więc uważaj, bo nad twoim miastem też może pojawić się wielka Eska!

Prezenterzy edytuj

Pomiędzy teledyskami pojawiają się krótkie sceny z prezenterami opowiadającymi jakieś fascynujące[potrzebne źródło] historie lub prowadzącymi bardzo skomplikowane wywiady[2]. Prezenterzy Eski to:

  • Kaśka - chodzi zazwyczaj w bikini po plaży lub w innych miejscach, czasami jest kompletnie ubrana i wtedy zazwyczaj znajduje się w mieście lub w studiu.
  • Ola - jest trochę wyższa od Kaśki, poza tym robi prawie to samo co ona, tylko trochę rzadziej się pojawia.
  • Kris - najczęściej prowadzi coś na kształt listy przebojów, czasami łazi po mieście.
  • Puoteck - pojawia się najczęściej w zapowiedziach programów, widać go dość rzadko, ale nadrabia to szpanerskim pseudonimem.
  • Jankes - prowadzi audycję Weekend z Jankesem i chyba nic poza tym.

Przypisy

  1. Ta dawiejsza VIVA, bo teraz VIVA zmieniła się na lepsze i nie ma tam nic ciekawego.
  2. Najczęściej składające się z pytań: Jak masz na imię?, Co tutaj robisz? i Kogo chcesz pozdrowić?.

Więcej od Wikii

Losowa Wikia