FANDOM

I jeszcze frytki do tego

Standardowy tekst o frytkach

Frytki - twór stworzony na bazie ziemniaków, występujący wraz z hamburgerami. Frytki są zadeklarowanymi wrogami chipsów, uznając je za grube, a nie za szczupłe. Frytki są sprzedawane przez magistrów europeistyki w McDonaldzie. Obecnie narodowe danko młodych Amerykanów, którzy nie nauczyli się jeszcze jeść hamburgerów. Frytki to sposób na zbicie niezłej kasy - po przerobieniu jednego ziemniaka staje się on tak cenny, jak kilogram.

Pochodzenie edytuj

Frytki stworzyła Belgia, ale to epokowe odkrycie przypisują sobie USA. Co w tej sytuacji ma zrobić bezradna Belgia z takim wielkim i potężnym krajem? W najgorszym wypadku skończy się to frytkową wojną, którą Belgia przegra.

Rodzaje edytuj

  • Frytki z McDonalda - legenda mówi, że nigdy się nie psują, gdyż w 50% składają się z konserwantów.
  • Frytki domowej roboty - frytki strugane samemu. Nie mają takiego kształtu jak te kupne, ale przynajmniej można mieć pewność, że są zrobione z ziemniaków (a nie z glutaminianu tapioki, sody nieoczyszczonej itp.)
  • Frytki z Lidla/Biedronki/Tesco/innego sklepu - raczej średnie, lepiej wyglądają od tych samemu robionych, ale nie zawsze wiadomo, czy w składzie nie ma odchodów bobra.
  • Frytki à la chipsy - są okrągłe i robione zazwyczaj w domu, choć smakują jak skóra chomika, mogą być dobrym dodatkiem do wódki.

Więcej z Fandomu

Losowa Wikia