FANDOM

Goździkowa przypomina00:30

Goździkowa przypomina

Oryginalna reklama...

Goździkowa rap00:38

Goździkowa rap

...i jej alternatywna wersja

Goździkowa przypomina, na ból głowy Etopiryna!

Morał z reklamy

Goździkowa (według niektórych źródeł pani Goździkowa spod siódemki) – dilerka Etopiryny. Wiadomo o niej jedynie, że mieszka pod siódemką, a jedną z jej sąsiadek jest Kalicka spod trójki. Zarabia niezłe kokosy za swoje dopalacze tabletki. Niektórzy powiadają, że Goździkowa jest jak yeti – niby jest, ale nikt jej nie widział. No i każdy w nią wierzy.

Biografia edytuj

Goździkowa najprawdopodobniej urodziła się w okresie II wojny lub wczesnego PRL-u. Prowadziła spokojne życie, mieszkając w bloku pod siódemką. W 2002 roku, bawiąc się zestawem małego chemika, połączyła ze sobą kofeinę, etoksybenzamid i kwas acetylosalicylowy, w wyniku czego otrzymała Etopirynę. Jak się okazało po głębokiej analizie oraz testach na królikach i Kalickiej spod trójki, wynalazek miał działanie podobne do morfiny – z tym, że nie był w żaden sposób nielegalny. Goździkowa rozpoczęła produkcję na masową skalę. Efekty przerosły najśmielsze oczekiwania – tłumy wielbicieli zaczęły przysyłać jej pocztówki, a za niewielką opłatą największe stacje telewizyjne zaczęły reklamować jej produkt.

Od jakiegoś czasu o Goździkowej ani widu, ani słychu. Podejrzewa się, że zmarła z przedawkowania Etopiryny bądź spakowała się i ukryła gdzieś w najgłębszych czeluściach Radomia, gdzie uczy się grać na ukulele.

Więcej z Fandomu

Losowa Wikia