FANDOM

Gota słońce nie tyka

Oficjalne motto gotów

Tu spoczywa pierwsza żona Draculi

Powitanie na drzwiach gota

Gotyk na dotyk

Slogan reklamowy Torunia

Got (gothic) - postać (w 90% kobieta) ubierająca się na czarno, pijąca krew oraz piłująca sobie szóstki, by upodobnić się do Draculi. Goci pojawili się w latach 70. i 80. po wysypie horrorów oraz mutacji genetycznych w okolicach Polinezji Francuskiej. Goci zazwyczaj interesują się wampirami (tak, tak, Pattinson ze Zmierzchu też) oraz mitologią nordycką (lub w przypadku Europy Środkowo-Wschodniej słowiańską). Goci zazwyczaj ukazują się w Bolkowie na corocznych spotkaniach. Poza tym, nigdy ich nie widać.

Ubióredytuj

  • Koniecznie: Glany, długie czarne spódnice (tak, faceci też muszą je zakładać), woalki oraz tona makijażu na twarzy.
  • Dodatkowo: biały puder, mleczko do opalania zamawiane w cysternach oraz druga tona makijażu na twarzy.

Sztukaedytuj

Możesz czytać jedynie Tolkiena. Jeśli jego dzieła się skończą, przerzuć się na romansidła dla 15-latek, takie jak Zmierzch. Słuchasz tylko gotyckiego rocka oraz symfonicznego metalu. Twoimi ulubionymi grupami muzycznymi są Epica, Within Temptation oraz Nightwish (co, nie znasz ich? Nie jesteś gotem!). Robisz sobie sesje fotograficzne jak pokemony, jednak swoje fotki zamieszczasz tylko w portalu internetowym Wonder Life. Ogólnie wszystko co mroczne, musi być w rękach gota. Jedynym polskim zespołem muzycznym, którego masz prawo słuchać, jest Closterkeller.

Więcej z Fandomu

Losowa Wikia