Wikia

Bezsensopedia Wiki

Strona główna

Strona dyskusji53
2829stron na tej wiki
Witaj w Bezsensopedii!
Na razie mamy w swoich potężnych zasobach 2829 artykułów i 1940 plików graficznych.
Wiki-wordmark.png
Medal
Artykuł na medal
Jacek jest studentem. Właśnie ma sesję05:30

Jacek jest studentem. Właśnie ma sesję.

Sesja egzaminacyjna - ciężki bój toczony przez studentów dwa razy w ciągu roku, podczas którego trzeba pozaliczać wszystkie przedmioty. Teoretycznie sesja polega na zdaniu kilku egzaminów, ale w praktyce do tych egzaminów dojdzie jeszcze kilka kolokwiów, projekty do dokończenia, jakieś zaległe zaliczenia z zajęć i ogólnie wszystko to, o czym w trakcie semestru nie chciało się myśleć ani studentom, ani prowadzącym. Aha, jeszcze bieganie za prowadzącymi po wpisy.

Przebieg sesji

Przebieg sesji różni się w zależności od uczelni. Na jednych są tylko dwa terminy, na innych można poprawiać do usranej śmierci oficjalnego zamknięcia sesji. Teoretycznie na tych drugich uczelniach jest łatwiej, ale wcale tak być nie musi: prowadzący mogą wtedy dostosować poziom trudności (albo raczej - jakkolwiek rozumianej - upierdliwości) egzaminu tak, że na piątym terminie wyląduje pół rocznika.

Czytaj całośćGłosowanieArtykuły na medal

Evolution-tasks
Fikcja na medal
Flaga Rawy Wschodniej

Rawa Wschodnia - terytoria zamorskie Rawy położone w południowo-wschodniej Bigerii i zachodnim Nuvutcie. Siedzibą lokalnych władz jest Nowa Sentura. Obszar zamieszkany jest przez ok. 35 mln mieszkańców, największa gęstość zaludnienia występuje wzdłuż wybrzeży.

Obszar posiada własny parlament, który ma prawo decydowania tylko w niektórych kwestiach (nie może np. prowadzić polityki zagranicznej, a ustalone prawo nie może być sprzeczne z prawem Rawy). Głowa Rawy Wschodniej jest jednocześnie wiceksięciem Rawy i jest członkiem dynastii książęcej. Aktualnie władzę nad tym terytorium sprawuje wiceksiążę Jan VIII.

Nuvola apps arts
Ogłoszenia
  • Obywatel odchodzi po 4,5 roku z funkcji biurokraty. Podziękujmy mu w tym miejscu za ten wspaniały czas. :)
Ludziki
Społeczność
Przydatne dla użytkownika linki:
Czy wiesz.svg
Czy wiesz...

Archiwum

Cytat
Dramat na dziś
Filmik na dziś
Makarena01:12

Makarena

Prawdziwe oblicze wojny.

Więcej od Wikii

Losowa Wikia