Fandom

Bezsensopedia Wiki

Strona główna

Strona dyskusji58 Udostępnij

Witaj w Bezsensopedii!
Na razie mamy w swoich potężnych zasobach 2884 artykuły i 2000 plików graficznych.
Wiki-wordmark.png
Medal.png
Artykuł na medal
Renato.jpg

A może bym wyrównał stan meczu z Polską?

Euro 2016 (nazywane również Mistrzostwami Europy w Piłce Nożnej 2016) – kolejna z cyklu imprez, które miały wyłonić najlepszą drużynę Europy. Pierwsze Mistrzostwa Europy, które nasi piłkarze mogą zaliczyć do udanych. Odbyły się w Francji i miały być bombowe. Pierwsze Mistrzostwa Europy, w których brały udział aż 24 reprezentacje.

Eliminacje

Polska w przeciwieństwie do poprzedniej imprezy musieli przejść eliminacje. Do grupy dostaliśmy, jak zwykle Szwabów, a także Irlandię, Szkocję, Gruzję i Gibraltar. Na szczęście awans do Francji był dla dwóch najlepszych reprezentacji, więc nie musieliśmy się Niemców aż tak bardzo bać. Jednak w Warszawie stał się cud, Niemcy poprzedniej nocy wypili za dużo piwa i nie mogli trafić do bramki. Nasi natomiast mają mocne głowy, więc wygrali. Potem też jakoś nam szło i awans został uzyskany. Holandia dokonała natomiast w eliminacjach niebywałej sztuki, nie przeszła ich.

Czytaj całośćGłosowanieArtykuły na medal

Evolution-tasks.png
Fikcja na medal
Flaga Polandii Południowej.jpg

Flaga kraju

Polandia Południowa (niekiedy określana także jako Śródlesie) - kraj leżący w północnej Polonii, mający stolicę w Czerngradzie. Graniczy od północy z Polandią, od północnego wschodu ze Wschodnim Brzegiem Vislawii, od wschodu z Czerwoną Krusią, od południa z Ladią, od południowego zachodu z Wielkokrainą, od zachodu z Mhaumbą i od północnego zachodu z Rawą. W kraju od ponad 80 lat rządzi jedna partia, której aktualnie przewodzi Artis Tischler.

Historia

Po rozpadzie Śródlesia w -484 roku wśród wielu mieszkańców tych rejonów w dalszym ciągu silna była tożsamość narodowa. Szczególnie mocno skierowana ona była przeciwko Polandii, która zagarnęła większość terytorium kraju. W -399 roku od Rawy uwolnił się Wschodni Brzeg Vislawii, w którym także większość (ok. 60%) stanowili ludzie o narodowości śródleskiej. Polandii udało się ochronić przed ruchami separatystycznymi, przyznając tej nacji spore przywileje.

Nuvola apps arts.svg
Ogłoszenia
Discord Bezsensopedii powstał, pytania i wątpliwości tutaj.

7 kwietnia 2017 minęły 4 lata administrowania Damiana102, czyli tego kto to pisze!

Ludziki.png
Społeczność
Przydatne dla użytkownika linki:
Czy wiesz.svg.png
Czy wiesz...

Archiwum

Cytat.png
Dramat na dziś
Filmik na dziś
Makarena01:12

Makarena

Prawdziwe oblicze wojny.

Więcej z Fandomu

Losowa Wikia