Fandom

Bezsensopedia Wiki

Strona główna

Strona dyskusji58 Share

Witaj w Bezsensopedii!
Na razie mamy w swoich potężnych zasobach 2883 artykuły i 2000 plików graficznych.
Wiki-wordmark.png
Medal.png
Artykuł na medal
Stadion Brazylia.jpg

Jeden ze stadionów. I to zrobiony bez pomocy rządu!

Mundial 2014 - wydarzenie, które odbyło się w roku 2014 w Brazylii. Na Mistrzostwach wystartowała, między innymi Australia, która była rzecz jasna, w azjatyckich eliminacjach. Zasady FIFA mówią o tym, że turniej musi organizować od ośmiu do dziesięciu miast. Jednak z pewnych przyczyn tym razem zgodzili się na dwanaście.

Wybory gospodarza

W 2004 FIFA stwierdziła, że zawody dawno nie odbywały się w Ameryce Południowej i koniecznie muszą tam być. Jednak, jako że tamtejsza federacja liczy 10 członków, było pewne, że rywalizacja o miano gospodarza spora nie będzie. Zgłosiły się tylko Brazylia i Kolumbia. Kiedy jednak Kolumbijczycy zauważyli, że przez przypadek mogą jeszcze dostać imprezę, przyznali, że zgłoszenie było dla jaj i zrezygnowali. Z tego powodu Brazylia została gospodarzem bez żadnego głosowania, gdyż była jedynym kandydatem.

Czytaj całośćGłosowanieArtykuły na medal

Evolution-tasks.png
Fikcja na medal
Flaga Polandii Południowej.jpg

Flaga kraju

Polandia Południowa (niekiedy określana także jako Śródlesie) - kraj leżący w północnej Polonii, mający stolicę w Czerngradzie. Graniczy od północy z Polandią, od północnego wschodu ze Wschodnim Brzegiem Vislawii, od wschodu z Czerwoną Krusią, od południa z Ladią, od południowego zachodu z Wielkokrainą, od zachodu z Mhaumbą i od północnego zachodu z Rawą. W kraju od ponad 80 lat rządzi jedna partia, której aktualnie przewodzi Artis Tischler.

Historia

Po rozpadzie Śródlesia w -484 roku wśród wielu mieszkańców tych rejonów w dalszym ciągu silna była tożsamość narodowa. Szczególnie mocno skierowana ona była przeciwko Polandii, która zagarnęła większość terytorium kraju. W -399 roku od Rawy uwolnił się Wschodni Brzeg Vislawii, w którym także większość (ok. 60%) stanowili ludzie o narodowości śródleskiej. Polandii udało się ochronić przed ruchami separatystycznymi, przyznając tej nacji spore przywileje.

Nuvola apps arts.svg
Ogłoszenia
ZelDelet został starszym użytkownikiem. Jeszcze nie wie, co go czeka na dworze króla Damiana.
Ludziki.png
Społeczność
Przydatne dla użytkownika linki:
Czy wiesz.svg.png
Czy wiesz...

Archiwum

Cytat.png
Dramat na dziś
Filmik na dziś
Obrałem Ziemniaka01:32

Obrałem Ziemniaka

Film zrealizowany przez Melbourne International Film
Festival Polish Cinema - AdNews.

Więcej w Fandom

Losowa Wikia