Wikia

Bezsensopedia Wiki

Strona główna

Strona dyskusji53
2832strony
Witaj w Bezsensopedii!
Na razie mamy w swoich potężnych zasobach 2832 artykuły i 1945 plików graficznych.
Wiki-wordmark.png
Medal
Artykuł na medal
Jacek jest studentem. Właśnie ma sesję05:30

Jacek jest studentem. Właśnie ma sesję.

Sesja egzaminacyjna - ciężki bój toczony przez studentów dwa razy w ciągu roku, podczas którego trzeba pozaliczać wszystkie przedmioty. Teoretycznie sesja polega na zdaniu kilku egzaminów, ale w praktyce do tych egzaminów dojdzie jeszcze kilka kolokwiów, projekty do dokończenia, jakieś zaległe zaliczenia z zajęć i ogólnie wszystko to, o czym w trakcie semestru nie chciało się myśleć ani studentom, ani prowadzącym. Aha, jeszcze bieganie za prowadzącymi po wpisy.

Przebieg sesji

Przebieg sesji różni się w zależności od uczelni. Na jednych są tylko dwa terminy, na innych można poprawiać do usranej śmierci oficjalnego zamknięcia sesji. Teoretycznie na tych drugich uczelniach jest łatwiej, ale wcale tak być nie musi: prowadzący mogą wtedy dostosować poziom trudności (albo raczej - jakkolwiek rozumianej - upierdliwości) egzaminu tak, że na piątym terminie wyląduje pół rocznika.

Czytaj całośćGłosowanieArtykuły na medal

Evolution-tasks
Fikcja na medal
Flaga Rawy

Rawa (oficjalnie: Wielkie Księstwo Rawowskie) - państwo w północno-zachodniej Polonii ze stolicą w Rawie. Kraj od początku swego istnienia jest monarchią parlamentarną - aktualnie panuje w nim wielki książę Joachim VI.

Historia

Rawa została założona jako linguryjska kolonia nad Zatoką Rawowską. Ze względu na odległe położenie względem Lingurii kontakty między tymi miastami szybko wygasły i Rawa zaczęła rozwijać się całkowicie niezależnie. W momencie rozpadu Imperium Linguryjskiego wokół Rawy istniało już małe państwo obejmujące południowe wybrzeże zatoki i ujście Resu.

Nuvola apps arts
Ogłoszenia
  • Zbliża się coroczny plebiscyt. Wszelkie sugestie, co do jego formy można składać tutaj.
Ludziki
Społeczność
Przydatne dla użytkownika linki:
Czy wiesz.svg
Czy wiesz...

Archiwum

Cytat
Dramat na dziś
Filmik na dziś
Najlepiej wykonany rzut karny w historii piłki nożnej00:32

Najlepiej wykonany rzut karny w historii piłki nożnej

Nie śmiej się już z Ramosa...

Więcej od Wikii

Losowa Wikia