Wikia

Bezsensopedia Wiki

Strona główna

Strona dyskusji53
2806stron na tej wiki
Witaj w Bezsensopedii!
Na razie mamy w swoich potężnych zasobach 2806 artykułów i 1924 pliki graficzne.
Wiki-wordmark.png
Medal
Artykuł na medal
Polski

Crusader Kings II - gra komputerowa, w której kierujesz krajem, jako średniowieczny władca. Możesz być hrabią, jak i cesarzem. Jednak nie oszukujmy się, zawsze wybierzesz to ostatnie, no ewentualnie zaczniesz jako król. Ta gra jest ciekawa pod względem oceniania twojego zwycięstwa. Jest tak, ponieważ nie ma żadnych warunków zwycięstwa. Sam sobie musisz ocenić czy wygrałeś porównując do punktów różnych historycznych dynastii. Jedynie możesz przegrać jak ci dynastia wygaśnie albo stracisz wszystkie ziemie. Nikt nie wie czemu nie może być Crusader Kings 2, każdy piszę tą liczbę sposobem rzymskim.

Dodatki

Twórcy gry wzięli przykład z Simsów i wydali do tej gry kupę dodatków. Co prawda dzięki nim możemy rządzić praktycznie każdym krajem od zachodniej Europy po Indie czy stworzyć własnego władcę.[1]. Wymyślili nawet fikcyjną inwazję Azteków[2].

Przypisy

  1. Chociaż jego wiek jest wyliczany z dawanych mu cech i nie możemy go zmienić
  2. Jakby Mongołów było mało ...

Czytaj całośćGłosowanieArtykuły na medal

Evolution-tasks
Fikcja na medal
Flaga Rawy Wschodniej

Rawa Wschodnia - terytoria zamorskie Rawy położone w południowo-wschodniej Bigerii i zachodnim Nuvutcie. Siedzibą lokalnych władz jest Nowa Sentura. Obszar zamieszkany jest przez ok. 35 mln mieszkańców, największa gęstość zaludnienia występuje wzdłuż wybrzeży.

Obszar posiada własny parlament, który ma prawo decydowania tylko w niektórych kwestiach (nie może np. prowadzić polityki zagranicznej, a ustalone prawo nie może być sprzeczne z prawem Rawy). Głowa Rawy Wschodniej jest jednocześnie wiceksięciem Rawy i jest członkiem dynastii książęcej. Aktualnie władzę nad tym terytorium sprawuje wiceksiążę Jan VIII.

Nuvola apps arts
Ogłoszenia
Ludziki
Społeczność
Przydatne dla użytkownika linki:
Czy wiesz.svg
Czy wiesz...

Archiwum

Cytat
Dramat na dziś
Filmik na dziś
Najlepiej wykonany rzut karny w historii piłki nożnej00:32

Najlepiej wykonany rzut karny w historii piłki nożnej

Nie śmiej się już z Ramosa...

Więcej od Wikii

Losowa Wikia