Fandom

Bezsensopedia Wiki

Internet

Strona dyskusji0 Udostępnij
Grunt to dobra strona www.JPG

Grunt to dobra strona internetowa

Co ja pacze.jpeg

Reakcja na niektóre strony

Wirtualna Polska.PNG

Polski portal internetowy Wirtualna Polska

Internet - najważniejszy wynalazek świata, coś w rodzaju globalnego śmietnika. Sieć ta mieści największą encyklopedię świata, najwięcej seksownych dziewczyn, które robią to i owo, wujka, który wie wszystko, wszystkich naszych kumpli i oczywiście najlepsze źródło rozrywki. Pamiętaj! W internecie nic nie zaginie! W szczególności twoje słit focie. Przerwy w dostawie od internetu nazywa się burzą lub wywiadówką w szkole. Starsi oraz osoby ze szlabanem korzystają z wersji demonstracyjnych internetu w postaci Telegazety lub encyklopedii Świat Wiedzy.

Fora i blogiedytuj

Produkty uboczne wolności słowa. Możesz tam zostać opieprzony dosłownie za wszystko. Raj dla trolli i pokemonów. Główne źródło dochodów Onetu.

Miłość a internetedytuj

My swoją drugą połówkę poznajemy poprzez czat, Gadu-Gadu i komórkę. Nasz dziadek zaś czekał na czatach, brał dziewczynę na gadu-gadu i w komórce zrobili swoje, przez co twój tata (jak i ty) istnieje.

Ciekawostkiedytuj

  • Istnieje czerwony przycisk, który całkowicie wyłącza Internet. Posiada go prawdopodobnie Barack Obama, Osama bin Laden R.I.P. lub Władimir Putin.
  • Bezsensopedia ma w swoim posiadaniu koniec Internetu. Wymieniła go za prysznic i trzyma na końcu wielkiego labiryntu, gdzie osobiście pilnuje go Migotek przebrany za bydlęta z szopki bożonarodzeniowej.
  • Organizacja, która ma na celu tępić seks w internecie przed twoimi kolegami z gimnazjum nazywa się The Children's Internet Protection Act (w skrócie The CIPA).

Zobacz teżedytuj

Linki zewnętrzneedytuj

Więcej z Fandomu

Losowa Wikia