FANDOM

Grunt to dobra strona www.JPG

Grunt to dobra strona internetowa

Co ja pacze.jpeg

Reakcja na niektóre strony

Wirtualna Polska.PNG

Polski portal internetowy Wirtualna Polska

Internet - najważniejszy wynalazek świata, coś w rodzaju globalnego śmietnika. Sieć ta mieści największą encyklopedię świata, najwięcej seksownych dziewczyn, które robią to i owo, wujka, który wie wszystko, wszystkich naszych kumpli i oczywiście najlepsze źródło rozrywki. Pamiętaj! W internecie nic nie zaginie! W szczególności twoje słit focie. Przerwy w dostawie od internetu nazywa się burzą lub wywiadówką w szkole. Starsi oraz osoby ze szlabanem korzystają z wersji demonstracyjnych internetu w postaci Telegazety lub encyklopedii Świat Wiedzy.

Fora i blogiedytuj

Produkty uboczne wolności słowa. Możesz tam zostać opieprzony dosłownie za wszystko. Raj dla trolli i pokemonów. Główne źródło dochodów Onetu.

Miłość a internetedytuj

My swoją drugą połówkę poznajemy poprzez czat, Gadu-Gadu i komórkę. Nasz dziadek zaś czekał na czatach, brał dziewczynę na gadu-gadu i w komórce zrobili swoje, przez co twój tata (jak i ty) istnieje.

Ciekawostkiedytuj

  • Istnieje czerwony przycisk, który całkowicie wyłącza Internet. Posiada go prawdopodobnie Barack Obama, Osama bin Laden R.I.P. lub Władimir Putin.
  • Bezsensopedia ma w swoim posiadaniu koniec Internetu. Wymieniła go za prysznic i trzyma na końcu wielkiego labiryntu, gdzie osobiście pilnuje go Migotek przebrany za bydlęta z szopki bożonarodzeniowej.
  • Organizacja, która ma na celu tępić seks w internecie przed twoimi kolegami z gimnazjum nazywa się The Children's Internet Protection Act (w skrócie The CIPA).

Zobacz teżedytuj

Linki zewnętrzneedytuj

Więcej z Fandomu

Losowa Wikia