FANDOM

Islandia
Stolica Reykjavik
Władca Ólafur Ragnar Grímsson
Symbol Wulkany
Hymn Lofsöngur
Język urzędowy język islandzki
Ustrój demokracja
Skład narodowościowy Wikingowie
Jednostka
monetarna
korona islandzka

Gdy Islandia pierdnie, cała Europa to poczuje

Święta prawda
Wesoła Islandia.png

Wesoła Islandia

Islandia – państwo w Europie, które ze względu na swoje grzechy leży gdzieś daleko. Państwo znane jest z powodu Wikingów (choć od niedawna to Polacy są najliczniejszą mniejszością narodową), licznych wulkanów i nazw geograficznych powstałych poprzez schowanie kota w jednym akwarium z klawiaturą. Ze względu na wulkany, Islandia jest największym importerem szamponów przeciwłupieżowych, a Środa Popielcowa wypada co tydzień.

Gospodarkaedytuj

Największe dochody Islandii przynosi połów ryb i wielorybów oraz turystyka polegająca na oglądaniu erupcji wulkanów i ogrzewaniu się gazami. Dopóki Islandia nie rozpoczęła rozmów z Unią Europejską, dodatkowo polowano na rekiny.

Islandia a NATOedytuj

Pomimo braku wojska, Islandia jest strategicznym członkiem NATO. Amerykanie zaprosili kraj ze względu na to, że nie było gdzie umieścić tarcz antyrakietowych, ponieważ dojazd po polskich drogach był niebezpieczny. Zręcznie manipulując wulkanami Islandia pokazała, że posiada najlepszy system przeciwlotniczy świata, który potrafi sparaliżować całą Europę.

Typowe nazwy wulkanówedytuj

  • Þeistareykjarbunga
  • Reykjaneshryggur
  • Hvannadalshnúkur
  • Snæfellsjökull

Więcej z Fandomu

Losowa Wikia