Fandom

Bezsensopedia Wiki

Kevin sam w domu

Strona dyskusji0 Udostępnij
Kevin sam w domu.jpg

Kevin sam w domu po raz pierwszy...

Macaulay Culkin singing (2010).jpg

...i po raz dwudziesty pierwszy

Bez Kevina
Świąt nie ma

Polsat o Kevinie

Kevin sam w domu - film familijny, stały element Wigilii i Bożego Narodzenia. Co roku pokazywany na Polsacie. Z rzadka zastępowany przez sequel: Kevin sam w Nowym Jorku, bądź podróbki: Alex - sam w domu i Kevin sam w domu 4. Te dwie ostatnie cechują się innym aktorem grającym Kevina.

Fabuła edytuj

Akcja filmu rozpoczyna się w pewien grudniowy poranek...

Chwila chwila. Po co mamy pisać cokolwiek na temat fabuły? I tak każdy zna ją na pamięć.

Popularność edytuj

Popularność filmowi przyniosło notoryczne puszczanie go przez Polsat w każde możliwe święto. Tak było po prostu taniej - skoro można puszczać co roku dwa te same filmy (bo przecież nikt nie zauważy), w których jest jakiś tam element bożonarodzeniowy (data), to po co przepłacać za licencje do nowych?

Niemniej, jak się okazało, ktoś zauważył - jednak nie miał nic przeciwko. Ba, wręcz przeciwnie, puszczanie Kevina zostało obwołane nową tradycją. Obejrzenie tego filmu stało się wyznacznikiem polskości - podobnie jak na przykład noszenie sandałów i skarpet jednocześnie.

Kiedy pewnego dnia w 2011 roku Polsat ogłosił, że w nadchodzące święta nie będzie Kevina, armia internautów wkroczyła na wojenną ścieżkę i dzięki umiejętnie przeprowadzonemu blitzkriegowi wywalczyła film. Dla dobra ludzkości.

Więcej z Fandomu

Losowa Wikia