FANDOM

Lawa.jpg

Tak miała wyglądać cała Ziemia 21 grudnia 2012

Koniec świata w 2012 - wielki kataklizm, który wedle niektórych miał nastąpić w tym samym roku, w którym u nas było Euro.[1] Wtedy skończył się kalendarz Majów i rozpoczął się kalendarz Czerwców.

Był to nie pierwszy i nie ostatni koniec świata w dziejach ludzkości, ale był on bardziej rozdmuchany niż inne.[2] Choć właściwie to nawet nie wiadomo, kto go wymyślił. Majowie latali po dżungli, leczyli się gównem i wierzyli, że wszyscy ludzie wyszli z jednej dziury z ziemi, więc nie są chyba zbyt wiarygodnym źródłem informacji. Poza tym nawet nie wiadomo, czy oni naprawdę przewidywali wtedy koniec świata, czy po prostu nie chciało im się robić dłuższego kalendarza.[3] No ale skoro można się czymś straszyć, to czemu nie skorzystać z okazji...

Niektórzy na końcu świata próbowali sobie dorobić. Ci mniej inteligentni próbowali grać w trąby lub robić zdjęcia czterem jeźdźcom. Ci bardziej ambitni robili filmy albo sprzedawali miejsca w bunkrach.

Przypisy

  1. Niektórzy nawet wiązali te dwie rzeczy ze sobą.
  2. Podobno na zachodzie ludzie serio się tego bali. A niby takie rozwinięte kraje...
  3. Właściwie po co byłby im dłuższy kalendarz, skoro i tak nie przetrwali nawet do grudnia 2012.

Więcej z Fandomu

Losowa Wikia