FANDOM

Pingwin - Linuks

Logo

— Jak wygenerować losowy ciąg znaków?
— Posadzić windowsiarza przed vi i kazać mu wyłączyć edytor

Żarty linuksiarzy

Linux - system operacyjny prawie bez wad[potrzebne źródło], przeznaczony tylko dla hakerów, bo nikt inny nie umie go obsłużyć. Hasło reklamowe tego systemu brzmi cud nad Vistą.

Dlaczego Linux jest lepszy od Windowsa? edytuj

  • Rzadko się zawiesza, a wszystkie programy działają lepiej i szybciej. Po prostu lepiej wykorzystuje pamięć komputera.
  • Od razu po instalacji jest skonfigurowany i zawiera wszystkie sterowniki potrzebne do podstawowego działania. Podstawowego. Czyli tylko 2 godziny doinstalowywania zamiast 5.
  • Na Linuksa prawie nie ma wirusów, a przynajmniej programy antywirusowe żadnych nie znajdują. Pewnie dlatego, że na Linuksa nie ma programów antywirusowych.
  • Szybkie łatanie dziur i bugów. O ile linuksowi programiści naprawiają poważne błędy w ciągu kilku godzin, o tyle pod tym względem za Microsoftem mogą schować się jedynie polscy drogowcy.
  • Częstsze wydania nowych wersji i możliwość darmowego aktualizowania. Wyobrażasz sobie, móc zaktualizować komputer z Vistą do siódemki?
  • Możliwość większej personalizacji. Na Windowsie możesz co najwyżej pozmieniać kolory systemowe i ewentualnie przesunąć jakiś pasek na górę czy na dół. Na Linuksie możesz zmusić pasek zadań do tańczenia makareny na środku ekranu... o ile oczywiście potrafisz.
  • Społeczność. Możliwość posłuchania pseudoinformatycznego bełkotu zdarza się tylko tam, gdzie siedzą linuksiarze!
  • Cena, a właściwie jej brak. Coś jak z chipsami - najlepsze są te z Biedronki.

Dlaczego Windows jest lepszy od Linuksa? edytuj

Na Linuksa nie ma gier!

Więcej z Fandomu

Losowa Wikia