FANDOM

Haryy kontra Voldemort

Harry kontra Ten-Którego-Imienia-Nie-Wolno-Wymawiać

Ten-Którego-Imienia-Nie-Wolno-Wymawiać to jakieś...

Ostatnie słowa pewnego bardzo przeciętnego czarodzieja, Tego-Który-Myślał-Że-Mu-To-Ujdzie-Na-Sucho

Ten-Którego-Imienia-Nie-Wolno-Wymawiać (ur. 31 grudnia 1926, zm. 2 maja 1998) – słynny czarodziej. Ten-Którego-Imienia-Nie-Wolno-Wymawiać ma w sobie dużą moc, którą zniszczył Harry Potter.

Słowo (pamiętaj - Ten-Którego-Imienia-Nie-Wolno-Wymawiać) jest anagramem do imienia Tom Marvolo Riddle - kujonka i lizusa Dumbledore'a. W Hogwarcie założył swoją własną grupę i kupił za zarobione pieniądze Bazyliszka, który przerobił jeden problem w inny (obecnie przeróbkę nazywa się Jęczącą Martą). Gdy Ten-Którego-Imienia-Nie-Wolno-Wymawiać nie otrzymał posady nauczyciela Hogwartu, rzucił klątwę na nauczycieli czarnej magii (przecież pracowali tylko po rok).

Później Ten-Którego-Imienia-Nie-Wolno-Wymawiać po przeczytaniu pewnego opowiadania z bajek dla dzieci, pragnął zabić Pottera. Załatwił tylko jego starych, a on sam, mając bombę zapachową w pampersie, pokonał Tego-Którego-Imienia-Nie-Wolno-Wymawiać.

Następnie Ten-Którego-Imienia-Nie-Wolno-Wymawiać stał się mega wrzodem na karku Quirella. Następnie wypił eliksir młodości i działał jako Tom Riddle. Później o nim było dosyć cicho, aż do sieczki w Hogwarcie. Tam Ten-Którego-Imienia-Nie-Wolno-Wymawiać dostał z różdżki tibijskiej Pottera i kopnął.

Ciekawostkiedytuj

  • Temu-Którego-Imienia-Nie-Wolno-Wymawiać włosy stanęły dęba, kiedy zobaczył, że Potter nie kopnął w kalendarz, kiedy ten przywalił mu swoim zaklęciem.