FANDOM

Mężczyzna – typowy przedstawiciel homo sapiens, przykład nieroba. Właściciel słynnego mięśnia piwnego oraz gęby do chrapania. No i dodatkowo potrafi sikać na stojąco.

Przykłady mężczyznedytuj

  • Dresiarz – gówniarz, były mężczyzna.
  • Dziecko – niedojrzały mężczyzna.
  • Nastolatek – najgłupszy rodzaj mężczyzny, wyluzowany, ale tez niemądry i wredny, zawsze siedzący i stojący w rozkroku.
  • Facet – szpanuje wszystkim, by dostać byle kobietę do łóżka.
  • Kozak – zawsze pewny, jednak gdy coś ma zrobić, to waha się niemiłosiernie.
  • Kawaler – gość, który na szczęście nie ma żony.
  • Maminsynek – mężczyzna tylko u boku mamy, gdy jest chory lub naprawdę głodny.
  • Mąż – przykład mężczyzny, który po ślubie zamiast kupować kwiaty, kupuje pomidory w warzywniaku.
  • Męska szowinistyczna świnia – wróg feministek, które obok praw nie chcą obowiązku pracowania jako górniczki.
  • Pantofel – podtyp męża, marionetka żony.
  • Gentleman – najrzadszy, a własciwie już wymierający przykład mężczyzny. Jest dobry, ustępuje kobietom i je szanuje.

Zakupyedytuj

Dresiarz Polski

Mężczyzna - wersja polska

Mężczyzna zazwyczaj robi zakupy tylko wtedy, gdy lodówka świeci pustkami (może być ewentualnie tylko troszkę cytryny oraz psia 

karma). Zazwyczaj kupuje wszystko jak leci, a przy kasie otrzymuje paragon dłuższy niż Mount Everest.

Prasaedytuj

Mężczyzna zazwyczaj kupuje gazetę z gołymi babami. Argumentując, zazwyczaj mówi, iż ciało mężczyzny jest tragiczne, to trzeba się pocieszyć. Czasami kupuje Przegląd Sportowy, by sprawdzić, jaki był wynik meczu trampkarzy Kurów kontra Puławy.

Wyglądedytuj

Mężczyzna jest brzydszy od przeciętnej kobiety. Lubi krótkie włosy i zazwyczaj takie ma, rzadziej nie ma ich wcale, w nielicznych przypadkach ma długie.

Cechyedytuj

  • Mężczyzna ma w łazience tylko 5 rzeczy: szczoteczkę do zębów, pastę do zębów, krem do golenia, maszynkę do golenia i mydło.
  • Najczęstszym napojem mężczyzny jest piwo.
  • U fryzjera strzyże się tak jak zawsze.
  • Gdy kobieta pyta się o to, jaki ma być kolor ścian w domu, to zazwyczaj wybiera odcień o nazwie obojętnie.
  • Nigdy nie opuszcza klapy w kiblu.
  • Nie należy do inteligentnych.
  • Wbrew pozorom jest mniej odważny od kobiety.
  • Boi się kalesonów.
  • Siedzi, stoi, a czasem nawet śpi w rozkroku.

Zobacz teżedytuj

Więcej z Fandomu

Losowa Wikia