FANDOM

Fan Metallici

Fan Metallici

Metallica - znany zespół heavymetalowy pochodzący z Juesej. Chociaż twórczość tego zespołu to bezdyskusyjny metal, to nie ma tam typowych heavymetalowych elementów takich jak charczenie do mikrofonu czy występowanie w idiotycznie mrocznym przebraniu. Jest za to wirtuozeria, która upodabnia ich do brazylijskiej kadry piłkarzy (jedni i drudzy lubią popisywać się swoimi niewątpliwymi umiejętnościami).

Typowy utwór Metalliki składa się z długiego intro, kilku zwrotek i refrenów, trzech rodzajów bridge'ów i co najmniej jednej solówki. Dlatego utwory trwają grubo ponad 5 minut.

Zadeklarowanie się jako fan Metalliki od razu daje kilka punktów uznania wśród wszystkich sympatyków rocka i metalu. U fanów techno skutek może być odwrotny.

Znane utwory edytuj

  • Nothing Else Matters - najbardziej znane, zwłaszcza wśród początkujących gitarzystów. Dla niektórych na tym utworze kończy się znajomość twórczości tego zespołu.
  • The Unforgiven - chyba drugi jeśli chodzi o znanie go. Podobnie jak NEM czasami leci w radiu (choć niezbyt często).
  • Master of Puppets (mistrz pacynek) - utwór opowiadający o wikipedyście, który używał trzydziestu kont na raz.
  • Mama Said - coś w stylu country z teledyskiem w imitacji auta.

Więcej z Fandomu

Losowa Wikia