FANDOM

Disambig Ten artykuł dotyczy filmu. Zobacz też: inne znaczenie tego słowa.

Cholera jasna! Won mi tu stąd, jeden z drugim! Będzie mi tu kłaki rozrzucał! Panie! Tu nie jest salon damsko-męski! Tu jest kiosk RUCH-u! Ja... Ja tu mięso mam!

Kioskarka

Dzień dobry, cześć i czołem! Pytacie, skąd się wziąłem?! Jestem Wesoły Romek! Mam na przedmieściu domek, a w domku wodę, światło, gaz! Powtarzam zatem jeszcze raz: jestem Wesoły Romek! Mam...

Wesoły Romek, który chciał być sobowtórem Ochódzkiego

Miś – słynna komedia w Polsce, jedna z nielicznych, która nadal jest na topie bez użycia żadnej reklamy. Miś w krzywym zwierciadle przedstawia życie Polaka za Edwarda Gierka. Kontynuacją tego filmu są Rozmowy kontrolowane oraz Ryś.

Fabułaedytuj

Prezes klubu sportowego Ryszard Ochódzki (nazywany poprzez swoją budowę ciała jako Miś) chciał wyjechać do Londynu. Ze względu na to, iż ktoś mu skosił paszport został u siebie. Miś podejrzewa, iż jego żona Irena podwinęła te kilka kartek ze względu na to, iż w londyńskim banku były kokosy. Rozpoczyna się wyścig o dostanie się do banku i zabranie wszystkich pieniędzy.

Nuvola apps kaboodle To tylko zalążek artykułu z dziedziny filmu i telewizji. Jeśli nie zasnąłeś ostatnio przed telewizorem – rozbuduj to hasło.