FANDOM

Mistrzostwa Europy w piłce nożnej - mistrzostwa organizowane raz na 4 lata, do 2008 roku największa impreza w Europie, dzięki Polsce i Ukrainie jedna z największych komedii. 

Euro 2004edytuj

Euro 2004 z Portugalii było śledzone z dużą uwagą i poważnie (oczywiście nasi nie grali). Dużą sensacją była wygrana greckiej reprezentacji, co sugerowało, iż mecze były ustawione. Budowa stadionów oraz autostrad na Euro 2004 przebiegała tak samo jak w Polsce, czyli na technologii a kit, byle było.

Euro 2008edytuj

Euro 2008 trwało w Szwajcarii i w Austrii. Jakimś dziwnym cudem Polska dostała się, jednakże przegrała z Niemcami i Chorwacją. Szansę mieliśmy z Austrią, jednakże pewien tragiczny sędzia nakazał strzelić karnego. Efekt był wiadomy. Remis 1:1 i po drugim meczu było pewne, iż z Chorwacją będziemy grać o honor.

Euro 2012edytuj

Miały być wielką kompromitacją, ale poza wynikiem sportowym w sumie nie wyszło tak źle...

Euro 2016edytuj

Tym razem Mistrzostwa Europy były we Francji i miały być bombowe. Polacy nie dość, że się dostali to na dodatek wyszli z grupy i doszli aż do ćwierćfinału. Według wszystkich oprócz Portugalczyków niezasłużenie wygrała je reprezentacja Portugalii.

Piłka nożna.png
Piłka nożna

Organizacje: FIFAUEFAPZPN
Rozgrywki: Mistrzostwa ŚwiataMistrzostwa EuropyCopa AmericaPuchar Narodów AfrykiLiga Mistrzów
Reprezentacje (te dobre): FrancjaGhanaHiszpaniaHolandiaKamerunNiemcyUrugwajWłochy
Dawcy punktów: Korea PółnocnaSan MarinoWyspy OwczeVanuatu
Kluby piłkarskie: FC BarcelonaHB TórshavnReal Madryt
Zobacz też: Euro 2012Euro 2016Mundial 2014Piłka nożna w Polsce

Więcej z Fandomu

Losowa Wikia