FANDOM

Mongolia
Stolica Ułan Bator
Władca Bildun Airbumbatat z Ułan Bator TV
Symbol Pustynia Gobi, największe zadupie świata
Hymn Naprzód Mongolio
Język urzędowy Język mongolski
Ustrój komunizm, a czasami demokracja
Skład narodowościowy Mongołowie
Jednostka
monetarna
brak

Mongolia - państwo w Azji wciśnięte pomiędzy kochanych przyjaciół (czyli Rosję i Chiny). Stolicą jest Ułan Bator, które jest jedynym miastem w kraju budowanym jak nasze autostrady. Oficjalnie jest to państwo demokratycznie, nieoficjalnie anarchistyczne (brak władzy z powodu braku pieniędzy na papier by zrobić wybory). Mongolia składa się w całości z pustyń (a dokładnie z Pustyni Gobi).

Ludnośćedytuj

Mongolia pod względem gęstości zaludnienia dorównuje Australii. Jedyną różnicą co do tego faktu jest to, iż Australijczycy by pożyczyć cukier od sąsiada lecą samolotem, a Mongołowie biegają.

Transportedytuj

Mongolia posiada linię kolejową z trasy Jakuck-Pekin. Porusza się po niej tylko jeden pociąg bez podłogi. Napęd do niego działa na zasadzie samochodu Flintstonów.

Gospodarkaedytuj

Oprócz hodowli bydła, produkcji na masową skalę namiotów (zwanych jako jurta) i prostytucji nie istnieją tutaj inne sektory gospodarcze. Kiedyś tutaj nawet działała telewizja, jednakże została ona przeniesiona do TVNu. Teraz można ją oglądać w programie Szymon Majewski Show. Mongołowie cieszą się z telewizji oglądając ją na starym rosyjskim Rubinie z przerwami. Komputery tutaj nie istnieją, a internet jest dostępny dopiero po przytransportowaniu sobie 2 000 kilometrów kabli.

Galeriaedytuj

Linki zewnętrzneedytuj

Więcej z Fandomu

Losowa Wikia