FANDOM

Różowa Taczka - wersja FULL03:55

Różowa Taczka - wersja FULL

Różowa taczka
Nie leci film? Zainstaluj flasha!

Ojczyźnianie, takie patriotyzmy, coś okropnego

Ela Zapendowska krytykująca polskiego patriotę keyboardzistę

Ty będziesz moja, ja będę twój
Razem będziemy wywalać gnój

Jeden z hitów programu

Must Be the Music. Tylko muzyka - rozbudowana wersja X Factor, tyle że emitowanego na Polsacie, do którego może zgłosić się każdy, kto potrafi zagrać choć dwa akordy i ma gitarę. Program osiągnął dużą popularność dzięki Korze, która zasiadła w jury, fajnej czołówce oraz oczoje***** różu, który występuje na każdym kroku. Program podpadł jedynie TVN, który zabiera śpiewaków, którzy mogliby zaśpiewać w finale Mam Talent. Głosowanie na swoich faworytów było przełomowe - Polsat zapoznał się z Facebookiem i tam za darmochę można zagłosować (kosztem reklam, które zajmują nie 30 minut a godzinę). Dodatkowo dzięki Facebookowi powstała nowa grupa znajomych. Prowadzącymi program są Paulina Sykut i Maciej Rock (też się spodziewałeś Ibisza?).

Castingedytuj

Do castingu może dojść każdy, kto choć trochę potrafi grać na byle instrumencie i rzępolić na nim w stylu disco metalowym. 150 talentów trafia w końcu do puli, skąd zostanie wyłonionych 32. Zazwyczaj są to małe dzieci, by im nie było przykro, wokaliści, kilka zespołów z zagranicy, instrumentaliści oraz czarnoskórzy muzycy.

Juryedytuj

Podobnie jak kiedyś w Idolu, musi być czterech jury. Oto ich nazwiska:

  • Adam Sztaba - zazwyczaj jego komentarze wyglądają w stylu Facepalm.
  • Ela Zapendowska - jako doświadczony nauczyciel muzyki prezentuje swój talent krytykując wszystko. Wybrana została tylko dlatego, iż miała już znajomości w Polsacie. Rzadko głosuje na tak, a jak zagłosuje, to się uśmiecha.
  • Kora (właśc. Olga Jackowska) - pomimo iż ma 60 lat i wygląda na 75-latkę po kuracji upiększającej, to potrafi docisnąć każdemu.
  • Piotr Rogucki - dość znany wokalista (jak na swój obecny dorobek), który jest zdecydowanie za łagodny i nie pasuje do tego całego show.

Byli jurorzy:

  • Łozo (właśc. Wojciech Łozowski) - członek pierwszego składu jurorów (razem z O. Jackowską, E. Zapendowską i A. Sztabą); wybrany tylko dlatego, aby jurorów również było czterech. Bywało czasami tak, że gdy zobaczył ładną wokalistkę, to pomimo tego, czy miała ona talent czy fałszowała, to i tak głosował pozytywnie. Został zastąpiony przez Piotra Roguckiego.

Jednych z podstawowych cech jury jest to, iż nie mogą zbyt dużo mówić, ponieważ później nastąpią reklamy.

Więcej z Fandomu

Losowa Wikia