FANDOM

Ech... krótkie to jakieś, mało śmieszne, brzydkie i ogólnie do d*** jak i cały ten kraj...

Pesymista o tym artykule

Pesymista – osoba czerpiąca satysfakcję z denerwowania innych swoim marudzeniem. Przeciwnik ideowy optymisty, a także realisty (z którym notabene uwielbia się porównywać).

Pesymizm a realizm edytuj

Jak powszechnie wiadomo, pesymiści uwielbiają mówić nie jestem pesymistą, jestem realistą. Nazywanie pesymizmu realizmem jest tak naprawdę skrajnym pesymizmem. Osoba, która tak mówi, nie tylko spamuje swoim marudzeniem, ale także wierzy w to, co mówi.

Opinie pesymistów edytuj

Oto opinie pesymistów na niektóre tematy:

  • Skoki narciarskie: No i co tu oglądać? Nasi i tak pospadają na bulę, bo to dziady, które nic nie umieją. Małysz już nie skacze, nie ma kto go zastąpić. Zresztą złota na olimpiadzie i tak nie wygrał, więc nie jest wcale taki dobry jak się mówi.
  • Polityka: No i na kogo mam głosować? Same dziady i złodzieje, które chcą człowieka tylko oszukać. Każdy pcha się do koryta i na niczym się nie zna.
  • Bezsensopedia: Jakaś marna strona bez przyszłości i pomysłu na życie, która próbuje być fajna, a nawet sobie tam ponarzekać nie idzie.

Więcej z Fandomu

Losowa Wikia