FANDOM

-Zrobiłam zupę pomidorową
-Pewnie niesmaczna.
-No coś Ty doprawiłam Kucharkiem.

Ostateczny dowód na to, iż scenariusz do serialu pisał sponsor Kucharka.

-Czemu dzwonisz do Holandii?
-To cię będzie dużo kosztować.
-Jestem w Heyah. Mamy najtańsze rozmowy z zagranicą.

Kolejne dowód na to, iż serial ma sponsora.

Kosmici już byli w serialu?

Normalny widz oglądający serial

Pierwsza miłość - polskie serial telewizyjny komediowy tragiczny, nasza wersja Mody na Sukces. Serial polega na tym, iż jeden aktor występuje co drugi sezon, z czego na jednym sezonie poznaje nowego partnera, zostaje uprowadzony, jeśli jest kobietą, to jest w ciąży, reklamuje Kucharka, należy do sekty oraz uczestniczy w pożarze. No i jeszcze robi z siebie pośmiewisko.

Bohaterowie edytuj

  • Maria Radosz – była żona Pawła, studiowała medycynę, jest typową blondynką oraz byłą tancerką w go-go (ba, nawet z właścicielem klubu chciała się ożenić). Wyjechała do Berlina, by zapomnieć o wszystkim, jednak w wielkim stylu wróciła do Wrocławia.
  • Paweł Krzyżanowski – były mąż Marii. Strażak, pisarz jak z koziej dupy trąba. Ekspert od wykorzystywania do pisania WordPadu. Potrafi wmontować niezłe podsłuchy.
  • Artur Kulczycki – niedojda w kwestiach damsko-męskich, zawodowy aktor, fan Kucharka.
  • Marek Żukowski - ginekolog, nudny jak flaki z olejem.
  • Kinga Żukowska - teraz w miarę normalna kobieta, kiedyś babka do alkoholu i dupcenia. W wyniku zwycięstwa w zabawie Słoneczko otrzymała syna Tomasza.
  • Błażej Król - nastolatek, któremu podobają się kobiety starsze od niego o 3 lata.

Więcej z Fandomu

Losowa Wikia