FANDOM

Pingwin i człowiek

Rico, ja ciebie za te wysyłkę na Antarktydę utłukę!

Pingwiny z Madagaskaru - pewna grupa 4 pingwinów, które dzisiaj kontrolują większą część świata, są odpowiedzialne za tajemnice Strefy 51 oraz kradzież statków z okolic Somalii i Madagaskaru. Same doczekały się pewnego serialu o tym samym tytule.

Historiaedytuj

Pewne pingwiny praktycznie z Antarktydy przeniosły się do Nowego Jorku w celu podbicia Ameryki. Gdyby nie pewien lew, żyrafa, zebra i hipopotamica, to projekt by się udał. Jednakże pingwiny zostały przetransportowane do statku. Szybko podbiły statek i wyruszyły w rejs na Antarktydę, a potem do Madagaskaru. Później rozpoczęły kolejną misję rozwalając samolot.

Pingwinyedytuj

  • Skipper - dowódca, wraz z Królem Julianem i jedną z małp autor nowego świata, który opiera się na tej samej zasadzie jak ta z wydarzeń w Jałcie.
  • Kowalski - pingwin, reprezentant Polski, główna myśl zasady Polska myśl techniczna i Polak potrafi. Jest najbardziej inteligenty ze wszystkich, jednakże czasami świruje po używkach polskiej produkcji.
  • Rico - pingwin do wybuchów, odpowiedzialny za listę pomysłów do programu Brainiac.
  • Szeregowy - najmłodszy z pingwinów, jako jedyny posiada pewien rozsądek. Robi za zwiadowcę.

Więcej z Fandomu

Losowa Wikia