Fandom

Bezsensopedia Wiki

Policja

Strona dyskusji0 Udostępnij
Handel psami.jpg

Handel psami

Mandacik będzie

Policjant o twoich wybrykach na drodze

(C)HWDP

Dresiarze o policji

Policja (pies, glina, smerf) - banda ludzi ubranych w niebieskie ciuszki uzbrojonych w gwizdek, pistolet na kapiszony oraz pałkę. Polska wersja zajmuje się odganiam chuliganów ze stadionów (3% przypadku), szukaniem przestępców (tylko ci z W11) oraz zajadaniem pączków (cała reszta). Poruszają się specjalnym pojazdem, który zwalnia wszystkie inne sąsiaduje z nim na odległość 200 metrów. Policjanci zazwyczaj poszukują złodzieja w 2 tygodnie, zaś internauta poszuka go w 2 dni.

Wydziały policji edytuj

  • Drogówka - najbardziej elitarna jednostka darzona największym zaufaniem społecznym. Zajmuje się ściganiem najgroźniejszych bandytów, którzy dopuścili się tak ohydnych zbrodni jak np. przekroczenie prędkości o 20 km/h lub złe parkowanie.
  • Prewencja - ulubiony wydział dresiarzy, chodzi z pałką po mieście i pilnuje porządku, w przypadku hucznych zabaw formuje się w szyk bojowy i walczy z chaotycznie zorganizowanym wrogiem.
  • Antyterroryści - komandosi, którzy potrafią walczyć niczym Rambo z dwudziestoma wrogami na raz. Uważani za jednostki elitarne, ale gdzie im do drogówki!
  • Wydział kryminalny - prowadzą śledztwa, powstaje o nich dużo filmów.

W11 edytuj

 Osobny artykuł: W11 Wydział Śledczy.

Policjanci z W11 są jedynymi osobami, które potrafią złapać przestępce szybciej niż 2 dni. To oni potrafią nie jeść podczas pracy pączków i pasztetowej, poszukują przestępców oraz znają każdą ulicę w Krakowie (niestety poza tym miastem nigdzie nie jadą).

Policjanci w innych językach edytuj

Policjant.jpg

Secret Agent

  • angielski - police
  • dresiarski - c***e
  • pokemoniasty: - p0oLIcJ2a
  • niemiecki - Polizei
  • dialekt kierowców: Smerfy

Ciekawostki edytuj

  • Jeśli nie mogą znaleźć sprawcy napadu, to poszkodowanemu dają banany oraz czekoladki. Aż chcę się żyć...
  • Często są myleni ze strażą miejską, jednak - w odróżnieniu od niej - czasami robią coś pożytecznego.

Zobacz też edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa Wikia