Fandom

Bezsensopedia Wiki

Polska

Strona dyskusji2 Udostępnij
Ujednoznacznienie Ten artykuł dotyczy kraju. Zobacz też: inne znaczenia tego słowa.

Medal.png Ten artykuł otrzymał medal, więc na pewno jest bardzo fajny.
Polska
Stolica Warszawa
Władca Duda, marionetka Kaczora
Symbol Rozwalone drogi
Hymn Z ziemi polskiej do Polski
Język urzędowy Język polski, łacina podwórkowa, język angielski, ślůnsko godka i kaszëbsczi jãzëk
Ustrój demokracja oparta o łapówki
Skład narodowościowy Polacy
Jednostka
monetarna
złoty

Soul comme un Polonais[1]

Francuz o Polakach

Dlaczego Hanka Mostowiak zmarła uderzając w kartony???

Filozoficzne rozważania mieszkańca Polski

Polska - kraj w Europie rozciągający się od fal Bałtyku na północy do szczytów Tatr na południu i od Odry na zachodzie do Dniepru[2] Bugu na wschodzie. Graniczy z Krzyżakami, Pepikami, prawie Pepikami oraz Związkiem Socjalistycznych Republik Radzieckich. Podstawowym sojusznikiem naszego kraju są wszystkie kraje Eurokołchozu, które traktują nas jak Grecję pomimo dodatniego wzrostu gospodarczego w 2009.

Historiaedytuj

 Osobny artykuł: Historia Polski.

Historia Polski opiera się o walki z każdym o wszystko w celu ekspansji terytorialnej. Kiedyś potrafiliśmy podbić nawet Rosję, ale po co komu było potężne państwo, skoro można było mieć przywileje.

Geografiaedytuj

 Osobny artykuł: Geografia Polski.

Na południu naszego kraju znajdują się góry. Dużo gór. Sudety ze Śnieżką, na której nie ma śniegu i Karpaty z rysami na Rysach - najwyższym szczycie w Polsce. Mamy dostęp do Morza Bałtyckiego, którym wysyłamy ścieki do Szwecji. Nasz kraj jest górzysty, ponieważ mamy zawsze pod górkę.

Politykaedytuj

 Osobny artykuł: Polityka Polski.

Polska scena polityczna jest dość specyficznym tworem. Każdy kłóci się z każdym i nikt nic nie robi. No, oprócz brania łapówek i występowania w telewizji.

Gospodarkaedytuj

 Osobny artykuł: Gospodarka Polski.
Autostrady w Polsce (na niebiesko).jpg

Na niebiesko zaznaczono autostrady w Polsce

Polska posiada bardzo dużo[3] autostrad. Wspaniali robotnicy zazwyczaj tną drzewa lub pracują przy produkcji bimbru. Na szeroką skalę handlujemy dżemami z Biedronki. W rolnictwie hodujemy głownie ziemniaki, sprzedając je Amerykanom na frytki.

Kulturaedytuj

 Osobny artykuł: Kultura Polski.
Pilot.jpg

Polski symbol władzy

Nasze państwo ma bogatą kulturę. Już Bolesław Chrobry nosił zegarek na rękę. To właśnie tutaj udało się założyć Bezsensopedię - najlepszą encyklopedię internetową. Dzięki temu co roku ponad 839 turystów odwiedza nasz kraj.

Standardowy Polak edytuj

Typowy Polak to nierób marudzący na wszystko, uważający siebie za pana, a całą resztę za nierobów. Fan sandałów i skarpetek jednocześnie. Ma niezwykle wytrzymałą wątrobę. Ze wszystkiego potrafi zrobić bimber. Pod wpływem alkoholu jest zdolny do wszystkiego.

Jak rozpoznać, że jesteś w Polsce?edytuj

  • Gdy widzisz drogę, to masz wrażenie, że zamiast remontu drogi Polacy stawiają znak ograniczenia prędkości.
  • Możesz kupić chipsy jabłkowe o smaku truskawek.
  • Twój samochód zapada się w dziurach.
  • Gdy pali się twój dom, to straż pożarna przyjeżdża maluchem.
  • Cały czas masz dziwne wrażenie, że Polacy uznają za swojego pana albo Wałęsę albo Gierka.
  • Masz wrażenie, że od Pałacu Kultury i Nauki większy budynek ma oddział ZUS.
  • Uważasz, że tylko Piłsudski miał jaja w polityce.
  • Oglądając telewizję uświadamiasz sobie, iż jedynym mądrym programem w telewizji nie są Wiadomości a Świat według Kiepskich.
  • Gdy zdarzyło się przestępstwo, to zamiast zgłosić to na policję, informujesz dziennikarzy Uwagi lub Interwencji, by zajęli się problemem.
  • Robiąc podjazdy dla niepełnosprawnych fizycznie zauważasz, że robią je niepełnosprawni intelektualnie.
  • Gdy idziesz do szpitala publicznego z wyrostkiem robaczkowym, wracasz z nerwicą.
  • Załatwiając sprawę w urzędzie z nudów czytasz każdy przepis BHP, odkrywasz nowe funkcje w telefonie, przejrzysz każde położone tam czasopismo oraz obliczasz czas żucia jednej krówki przez urzędasa.

Galeriaedytuj

Zobacz teżedytuj

Noncytaty
Może potrzebujesz jakiejś porady, na przykład:
Jak zrobić z Polski potęgę?

Przypisy

  1. tłumaczenie: Pijany jak Polak
  2. sorry, nie ta epoka
  3. właściwie to na razie nie posiada, ale plany są bardzo ambitne, tak że potencjalnie posiada

Więcej z Fandomu

Losowa Wikia