FANDOM

Polski szpital jest jak Dr House - aby się Tobą ktoś zainteresował, musisz umierać

Pierwsza zasada działania szpitali

Największym problemem szpitali w Polsce są pacjenci

Druga zasada działania szpitali

Łapówka dana w NFZ jest zawsze droższa od ceny za prywatne leczenie

Trzecia zasada działania szpitali

Pacjent w ciągu miesiąca dostaje tyle jedzenia, co więzień na jeden obiad

Czwarta zasada działania szpitali

Polska służba zdrowia - paradoksalnie jedna z najbardziej schorowanych instytucji w Polsce, działająca jak czeski film -nikt nic nie wie.

Leczenie pacjentaedytuj

W polskich szpitalach nie ma lekko

Nie ma lekko!

Pacjent początkowo trafia do szpitala. Tam po przejściu podstawowych badań dowiaduje się, że najbliższy możliwy termin niezbędnej wizyty u lekarza specjalisty wypada za 8 miesięcy. O ile nie zdecyduje się na kosztowną prywatną wizytę, którą mógłby zrealizować w ciągu tygodnia, po rzeczonych 8 miesiącach przychodzi na badanie, na którym okazuje się, że konieczna jest jak najszybsza operacja. Niestety kolejki sięgają dwóch lat. Jeśli pacjentowi w ogóle uda się dotrwać, stawia się w wyznaczonym terminie i przez około tydzień żyje o chlebie i wodzie, w międzyczasie przechodząc operację. Z reguły wkrótce okazuje się, że coś poszło nie tak i potrzebny jest jeszcze jeden zabieg. Wówczas cała procedura zaczyna się od nowa...

Prywatne szpitaleedytuj

Prywatne szpitale istnieją gdzieś w sferze mitów. Jeśli się pojawią, to zazwyczaj upadają, ponieważ typowy pacjent boi się ich lub nie chce płacić aż tak dużych pieniędzy za leczenie. Na rynku trzymają się co najwyżej ośrodki stomatologiczne.

Zobacz też edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa Wikia