Fandom

Bezsensopedia Wiki

Prawo i Sprawiedliwość

Strona dyskusji0 Udostępnij
PiS Factor01:44

PiS Factor

PiS Factor
Nie leci film? Zainstaluj flasha!

Mieli dziesięć lat, gdy usłyszał o nich świat
Mieli księżyc w filmie kraść

Kabaret OT.TO o założycielach partii

PiS (czyli Prawo i Sprawiedliwość lub Paranoja i Spiski albo Poleciał i Spadł) - partia polityczna w Polsce, którą Platforma straszy światłych ludzi. Celem PiSu jest pokazanie, iż Polska jest potęgą i ma w d***e Niemcy i Rosję. Patria krytykuje PO z każdego powodu (często słusznie). Będąc u władzy też jednak nie zrobiła nic szczególnego, choć chcieli powyganiać komunistów (nie wyszło, bo widocznie jest ich u nas jeszcze zbyt wielu). Jest to chyba najbardziej prawicowa partia w Sejmie. Obecnie, gdy do sejmu doszedł Palikot, PiS jest zagrożony delegalizacją za sprzeciw wobec eurokomunizmu. Szansą mogłoby być dogadanie się z PO, ale zostawmy bajki w spokoju.

Politycy edytuj

  • Jarosław Kaczyński pseudonim Prezes - niepodzielny wódz partii.
  • Antoni Macierewicz - prawa ręka Kaczyńskiego.
  • Adam Hoffman - zapasowa ręka Kaczyńskiego.
  • Nikogo więcej nie będziemy wymieniać, gdyż nie chcemy, aby kogoś wyrzucono z partii (dawniej był tu wypisany Zbigniew Ziobro i Jacek Kurski i musieli uciekać, być może właśnie przez to).

Partie pochodneedytuj

Biorąc pod uwagę dość dużą ilość czystek z partii odłączało się kilka mniejszych ugrupowań. W poprzedniej kadencji oderwało się takie coś pod nazwą Polska Jest Najważniejsza, partia z ogromną popularnością, ale za to bez poparcia. Nie tak dawno przymusowo odłączyła się także partia pt. Solidarna Polska. Jej przyszłość niejasna jest, dlatego nic w tej kwestii nie będziemy pisać.

Galeriaedytuj

Zobacz teżedytuj

Więcej z Fandomu

Losowa Wikia