FANDOM

Czerwony przycisk

Pamiętaj! Wystarczy, że ktoś przyciśnie...

Przycisk wyłączający Internet – legendarne urządzenie w postaci dużego czerwonego przycisku, którego naciśnięcie spowoduje sformatowanie wszystkich serwerów i nieodwracalną destrukcję Internetu.

Oficjalnie mówi się, że urządzenie takie nie istnieje, albo wręcz niemożliwe jest skonstruowanie czegoś takiego. Nie dajcie się zwieść! To prawda!

Przewidywane skutki edytuj

Naciśnięcie przycisku odbije się szerokim echem na całym świecie. Pierwszym ze skutków będzie bankructwo 50% przedsiębiorstw, zwłaszcza z branży usług. Później przez świat przetoczy się fala samobójstw wśród takich grup społecznych jak pokemony czy tibijczyczy. W krajach wysoko rozwiniętych ludność ogarnie nuda i zaburzenie relacji międzyludzkich. Może przerodzić się to w niepokoje społeczne, być może nawet dojdzie do wystąpień o charakterze rewolucyjnym. Cywilizacja zachodu pogrąży się w chaosie. Afryka natomiast nie odczuje żadnej różnicy...

Kto posiada legendarny czerwony przycisk? edytuj

Tego niestety dokładnie nie wiadomo. Przypuszcza się, że może go posiadać:

  • Chuck Norris
  • Barack Obama
  • Władimir Putin
  • Osama Bin Laden Obecnie jest to niemożliwe, ponieważ został on unicestwiony. Być może właśnie z powodu tego przycisku.

Możliwe jest także (choć mało prawdopodobne), że czerwony przycisk istnieje w kilku egzemplarzach.

Wersja on-line edytuj

Uwaga! Czerwony przycisk istnieje także w wersji on-line! Znajduje się on tutaj.

Więcej z Fandomu

Losowa Wikia