FANDOM

Rammstein

Rammstein podczas zabawy

Rammstein (w skrócie R+, kiedyś dla utrudnienia Rammstein Flugschau) - niemiecki zespół muzyczny w stylu tanz metal (kto wie co to jest?) oraz Neue Deutsche Härte (też nie wiadomo, skąd to i jak to karmić). Muzyka jest bardzo wyrafinowana, teksty też (ich will, du hast). Zespół aby osiągnąć sukces, nagrywając teledyski zaprasza niemieckie prostytutki (znają urodę Niemek łatwo skupić się na muzyce). Gra powstała w 1993 roku, a jej nazwa pochodzi od lotniska Ramstein Air Base Amerykanów.

Tekstyedytuj

Muzycy swoje teksty opierają na słoweńskim Laibach, które zresztą sami wypromowali zespół (obok Ottona II i telewizji RTL próba nowej przyjaźni do narodów słowiańskich) oraz rodzimego Oomph!. Początkowo opierali się o keyboardzik, a z czasem przesieli się na chór i orkiestrę, by zaimponować.

Tanz metaledytuj

Rammstein wymyślił coś, co dziś nazywamy tanz metal. Tanz metal to taneczny metal (zagadka rozwiązana!). Tanz metal to oczywiście wizytówka Rammsteina oraz pokazanie, iż są Niemcami. Ot, taki miks badziewnego niemieckiego techno z metalem.

Piosenkiedytuj

  • Mein Teil - hit na Oceanii (piosenka opowiada o kanibalu)
  • Rein raus - o niemieckim seksie, czyli o niczym
  • Adios - hit na terenie Etiopii i Kolumbii. Piosenka opowiada o narkotykach
  • Amerika - hołd w stronę Amerykanów. W teledysku widać wyraźnie, iż lot na Księżyc był sfingowany przez Amerykanów.

Więcej z Fandomu

Losowa Wikia