FANDOM

Schlieri na nk

Profil na nk.pl założony przez jakiegoś fana Schlierenzauera. Jak widać, posiadanie fanów nie zawsze jest powodem do dumy...

Ciekawe, skąd oni ich biorą...

Rozważania polskiego kibica

Reprezentacja Austrii w skokach narciarskich – zespół narciarskich wymiataczy, którzy ostatnimi laty zgarniają praktycznie wszystko jako drużyna i w dodatku sporo indywidualnie (chociaż ostatnio walka się wyrównała). Poziom skoków jest tam tak wysoki, że jeśli zawodnik dwa razy nie wejdzie do trzydziestki, to wylatuje z kadry. Sezon 2012/13 był pierwszym sezonem od 2004, w którym zostali pokonani w Pucharze Narodów, co było wielkim wstydem (na dodatek o zaledwie sześć punktów!). Sponsorem kadry jest koncern przetwarzający ropę, przez co niektórzy spiskowcy sądzą, że cena paliwa zależy od ich wyników.

Popularność edytuj

Ze względu na wysoki poziom austriaccy skoczkowie mają mnóstwo fanów w kraju i za granicą. W Polsce kibicują im różni wielcy znawcy skoków (w tym pokemony), którzy oglądają tylko skoki Małysza Stocha i pierwszej piątki.

Najlepsi zawodnicyedytuj

  • Gregor Schlierenzauer (który podejrzanie szybko zaczął wygrywać, z drugiej strony 52 zwycięstw, a tylko dwie Kryształowe Kule... Obecnie daje szansę Kraftowi i Haybeckowi)
  • Andreas Kofler (strasznie chwiejna forma, chociaż stara być w pierwszej dwudziestce na koniec sezonu)
  • Stefan Kraft (ciągle młody, już wygrał Turniej Czterech Skoczni i ciągle jest w czołówce)
  • Michael Hayboeck (kolejny dobry skoczek z Austrii)
  • Thomas Diethart (pojawił się znikąd i wygrał Turniej Czterech Skoczni. Pomyślał sobie, że zrobił swoje i tyle go widziano.)

Więcej z Fandomu

Losowa Wikia