FANDOM

Hokus pokus czary mary
Rysio z Klanu to twój stary

Przysłowie o Rysiu z Klanu

A rączki umyte?

Rysio do Maciusia
Piotr Cyrwus.jpg

Ale to nasz kochany Rysio z Klanu!

Rysio z Klanu (oficjalnie Ryszard Lubicz; ur. 1960, zm. 22 lutego 2012) - postać z Klanu jak wskazuje tytuł. Ma kilka adoptowanych dzieci, gdyż nie umie uprawiać seksu. Jednakże jak wstąpił do agencji towarzyskiej w celu korepetycji z seksuologii zrobił tam mega demolkę ze względu na nie przestrzeganie norm unijnych. Ze względu na to, iż zabił alfonsa, ukrywa się jako Piotr Cyrwus. Czasami nazywa się go także Rysio lub Rysio Taxi Driver.

Życie codzienneedytuj

Rysio kocha swoją rodzinkę, przez co nie pije piwa (na święta jednakże szaleje i kupuje piwo bezalkoholowe), bawi się w pantofla oraz majsterkuje rozwalając w całym bloku kanalizacje, w zamian dając darmowe połączenie do internetu, ale podczas Sylwestra 2009 roku postanowił na starość zaszaleć. I udało się!

Kariera w przyszłościedytuj

Rysio ma najprawdopodobniej za dwa lata ma być nominowany do Oscara za rolę w Klanie, pod kategorią ubieranie i zdejmowanie kurtek dzieciom. Za swoje ostatnie wydarzenia jego postać wykreują autorzy gry GTA San Andreas. Ewentualnie pojawi się nowej wersji gry Mafia. Dodatkowo ma otrzymać rolę w programie W11 Wydział Śledczy, w której sam obali szajkę gangsterów z agencji towarzyskiej.

Galeriaedytuj

Więcej z Fandomu

Losowa Wikia