FANDOM

Furmanka.jpg

Typowy samochód w Polsce

Gdy się człowiek spieszy
To się blacharz cieszy

Przysłowie ludowe o samochodach i kierowcach

Samochód - uniwersalny pojazd dla wszystkich, którzy chcą sobie trochę postać w korkach. W razie awarii (zbytnie szalenie po koleinach) można sprzęt zawieść do mechanika. Samochód służy głównie do szaleństw na drogach. Zabawa taka zazwyczaj kończy się w momencie ujrzenia takich panów z mandatem. Nieodłącznym elementem samochodów są pieski z kiwającą głową, którym po 5 minutach jazdy odpada głowa. Wrogiem samochodów są gołębie, które zaraz po kąpieli w myjni samochodowej srają (kąpieli auta, nie gołębi).

Ważna informacja, bez znajomości której nie masz prawa czytać dalej edytuj

Fiat Multipla NIE JEST samochodem. To wytwór chorego psychicznie konstruktora.

Rodzaje samochodówedytuj

Trabant.jpg

Trabant

Istnieje wiele rodzajów samochodów produkowanych przez różne firmy (Opel, Ford, Fiat, Peugeot, Renault, Citroen, Honda, Skoda, Volvo, Saab, Toyota), które szpanują nowymi modelami tegorocznymi. A starsze autka tanieją. Jeśli więc marzysz o pojeździe z 17 roku to się nie martw! W 2038 kupisz go za 8 000 złotych. Jednak najlepszym modelem samochodu i tak są Maluchy, które spokojnie można przerobić na inne pojazdy ceną ciasnoty.

GPSedytuj

 Osobny artykuł: GPS.

GPS (czyli Globalna Pomyłka Stulecia) to urządzenie w samochodach pokazujące masę dziurawych i polnych dróg na trasie Warszawa-Katowice. Sprawny wszędzie oprócz tras w Polsce i u naszych wschodnich sąsiadów.

Elementyedytuj

Auto.jpg

Przód samochodu

...i wiele więcej.

Zobacz teżedytuj

Jeden koń mechaniczny.jpg

Jeden koń mechaniczny

Więcej z Fandomu

Losowa Wikia