FANDOM

Banner.gif

Komunikat dla spamera

jtpoi3j609unh607-[3u8y-g 9 o4hoi [ [oi j 8p9y 78y uh

Spamer o tym artykule

Spam - wkurzające, nikomu nie potrzebne treści reklamowe (konkursy SMSowe, ogłoszenia wyborcze) oraz bazgroły. Jedyna rzecz, jaką na pewno dostaniesz pod choinkę oraz do skrzynki (zarówno tej pocztowej normalnej jak i pocztowej w internecie).

Siedlisko spamuedytuj

Spamik.jpg

Wersja spamu

Zasadniczo spam występuje zawsze i wszędzie. Są jednak siedliska, które można nazwać stolicą spamu. Do takich miejsc należy internet (a w szczególności dzielnice nk.pl, fotka.pl, Facebook itp.) oraz telefony komórkowe (dzielnica skrzynka odbiorcza z 5086 nieodczytanymi).

Rodzaje spamu edytuj

  • Reklamy zachęcające do kupna Viagry wysyłane na twój e-mail.
  • Spamlinki na forach internetowych.
  • Spam pokemoniasty (OcEnIaJcIE m0jE sWEet FoCie XxxxxD)
  • Ulotki zachęcające do zakupu różnych rzeczy lądujące w skrzynce pocztowej w ilości kilku kilogramów tygodniowo.
  • SMS-y reklamujące porady super wróżek i flirty z gorącymi dziewczynami (które w rzeczywistości mają 65 lat i dorabiają do emerytury świrowaniem pawiana przez telefon).
  • Akwizytorzy łażący po domach lub wydzwaniający do biednych ludzi oferujący sprzedaż super produktów za 20% rzekomej ceny rynkowej.
  • Spam dla jaj - jedyny przyjemny. Występuje np w wielkim miksie Bezsensopedii.

Galeriaedytuj

Zobacz też edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa Wikia