FANDOM

Stany Zjednoczone
Stolica Waszyngton
Władca Barack Obama
Symbol Grubasy
Hymn Pieśń patriotyczna o USA
Język urzędowy Język angielski
Ustrój demokracja
Skład narodowościowy Amerykanie
Jednostka
monetarna
zielone

Jedna trzecia ludzi w Ameryce chce schudnąć, jedna trzecia pragnie utyć, a jedna trzecia jeszcze się nie ważyła.

Cała prawda o Amerykanach

Stany Zjednoczone (także jako USA, Stany Zjednoczone Ameryki lub ewentualnie Stany Zjednoczone Ameryki Północnej) - najbogatsze państwo świata, które szerzy się na całym świecie ze swoim wojskiem. Sojusznik Polski oraz innych państw Unii Europejskiej po obaleniu komunizmu, wielki wróg Rosji i wszelkich jej odmian. Znane z McDonalda, Strefy 51, dolarów oraz innych nieszczęść na naszej planecie. Ulubiony obiekt kosmitów na którym zawsze lądują ich statki kosmiczne. Prezydentem USA jest Barack Obama.

Historiaedytuj

Początkowo panował tutaj chaos związany z mordobiciem się Indian. Potem Francja i Wielka Brytania podzieliły się fragmentami obszaru USA. Jak się zbuntowali niektórzy Amerykanie i wywalili na znak protestu herbatę (tzw. bostońska herbatka) mały obszar dzisiejszego kraju uzyskał niepodległość. Kupowano masę obszarów w celu powiększenia państwa. W 1866 roku kupili za 7 milionów dolarów Alaskę od Rusków. Jako iż dzień później znaleziono tam ropę (ba masę ropy!) rozpoczął się konflikt z nimi. Po wojnach światowych USA i ZSRR szpanowały swoimi rakietami kosmicznymi oraz czołgami. Ostatecznie Stany Zjednoczone Ameryki Północnej wygrały i rozpoczęły nową walkę (ale już na szczęście pokojową) z Unią Europejską. Przez pojedynek podbili Księżyc, jednakże nasi wschodni sąsiedzi uważają, iż nakręcili to w studiu nagraniowym tworząc w ten sposób teorię spiskową.

Miastaedytuj

Amerykanin z jedzeniem

Amerykanin i jego śniadanie. Ósme śniadanie

  • Nowy Jork - raj wszystkich ludzi z Europy Wschodniej, zawsze gdy ktoś dopływa w celu odszukania pracy i zobaczy nim krzyczy AMERYKA. Stoi tutaj Statua Wolności.
  • Chicago - oblegana przez Polaków.
  • Atlanta - zadupie nieznane nikomu w Polsce przed 1996 roku. Poznano je dopiero wtedy, kiedy Robert Korzeniowski zdobył tam złoty medal na igrzyskach olimpijskich. Tutaj produkują Coca-Colę.
  • Los Angeles - gdzieś tam daleko położone, gdzie trzęsie się ziemia. Najbogatsze miasto.
  • San Francisco - zminimalizowana wersja Los Angeles. Poznana przez Polaków dzięki piosence Ściernisko.
  • Las Vegas - tu pływają dolary oraz seksowne panienki (wedle Amerykanów). Naukowcy odwiedzają miasto po obejrzeniu Strefy 51.

Gospodarkaedytuj

Najbogatsze państwo na świecie płynie owsianką oraz Coca-Colą. Oczywiście panuje tutaj kryzys gospodarczy na Wall Strett. Przemysł komputerowy oparty jest tylko na systemie Microsoft Windows. Za najważniejszą rzecz w obsłudze jest pokazanie kto jest lepszy (chodzi o McDonald i KFC). Do każdej wsi da się dojechać gładką jak stół autostradą. Na eksport przeznacza się fast food, samoloty, samochody, zboże, materiały wybuchowe dla szpiegów w Rosji oraz papierosy. Piwo tutaj można pić od 21 roku życia, jednakże do wojska trafisz już 3 lata wcześniej.

Sportedytuj

Panuje tutaj rugby. Jako iż Amerykanie lubią czegoś okrągłego biorą taką piłkę. Poza tym możemy tutaj znaleźć graczy krykietu. Bogaci zazwyczaj grają w golfa lub tenisa. Ostatnio nawet pojawiło się MMA i Wrestling. Niestety, tylko 2% mieszkańców może uprawiać sport. Osoba, która waży 100 kilogramów nie radzi sobie z bieganiem...

Kulturaedytuj

Można tutaj słuchać jedynie Elvisa Presleya. Od niedawna króluje tutaj pop wśród idiotycznych nastolatek typu pokemon oraz rapu, w którym istnieją znane słowa po angielsku, które po przetłumaczeniu daje twój zasób po walnięciu się młotkiem. Dla dzieci obowiązuje tylko Myszka Miki oraz Królik Bugs. Amerykanie tradycyjnie obchodzą swoje święto niepodległości 4 lipca, przy czym dużo bardziej hucznie niż w innych krajach.

Ciekawostkiedytuj

  • Typowy Niemiec czy Francuz dziękuje Krzysztofowi Kolumbowi za odkrycie Ameryki. Cieszą się, iż tam mieszkają grubasy.

Galeriaedytuj

Zobacz teżedytuj

Więcej z Fandomu

Losowa Wikia