FANDOM

Znowu?

Prowadzący słyszący, że powstaje kolejna edycja.

Taniec z gwiazdami (ang. Dancing with the Spartans Stars) – program rozrywkowy emocjonujący emerytów, pokemony i wszelkie brukowce, złodziej pieniędzy za SMS-y oraz twojego czasu przed telewizorem. To tutaj tancerze stają się także z gwiazdami. Taniec z gwiazdami początkowo był emitowany w każdy niedzielny wieczór w TVN, tylko dlatego, by zająć antyfanów Rancza i Domu nad Rozlewiskiem w TVP 1. Po przejęciu tego programu przez Polsat program pojawia się w piątkowe wieczory. Wraz z reklamami szczelnie wypełnia najlepszy czas antenowy. Zwrot "z gwiazdami" odnosi się do tancerzy, którzy są bardziej znani niż gwiazdy. Program prawdopodobnie jest nieśmiertelny.

Juryedytuj

Info: Ten skład jury obowiązywał przez kilka pierwszych lat. Teraz chyba ma być inaczej, ale żadnemu z Bezsensopedystów nie chciało się tego dokładnie sprawdzić.

  • Beata Tyszkiewicz - łagodna, zawsze stawia tylko 9 i 10 punktów.
  • Ivona Pavlovic - surowa, tzw. czarna mamba. Zawsze pokazuje, jak wypiąć tyłek podczas tańca.
  • Zbigniew Wodecki - nic nie robi, tylko siedzi
  • Piotr Galicki - podczas tańca zwraca uwagę tylko na biust i pośladki tancerek.

Gwiazdyedytuj

Polsat prowadzi rozmowy na temat udziału w Tańcu z Gwiazdami z takimi osobistościami, jak:

Kto wie, może część z nich wystąpi już w następnej edycji!

W innych krajachedytuj

Taniec z Gwiazdami nie jest problemem wyłącznie Polaków. Rozmaite klony tego super programu terroryzują niemal cały świat. W Wietnamie na przykład odpowiednikiem Tańca z gwiazdami jest Bước nhảy hoàn vũ. Jeśli jesteś ciekawy to w jury zasiada tam Nguyễn Quang Dũng, Lê Hoàng, Khánh Thy i Chí Anh (tak, my też nie wiemy, czy to imiona damskie czy męskie).

Więcej z Fandomu

Losowa Wikia