FANDOM

Prawdziwy turysta z wody nie korzysta.

Przysłowie ludowe

Turysta - osoba chwilowo opuszczająca swoje miejsce zamieszkania dla przyjemności (nie w celach zarobkowych lub leczniczych). Przyjazdy i pobyty turystów określa się mianem turystyki.

Rodzaje turystów edytuj

  • Ujarzmiciel przyrody - nigdy nie chodzi wyznaczonymi szlakami (wytycza własne), bezpośrednio kontaktuje się z wszelakimi nowo poznanymi zwierzętami (karmienie z ręki, głaskanie itd.), załatwia swoje potrzeby fizjologiczne gdzie popadnie, nie boi się takich pierdół jak np. zagrożenie lawinowe, czasami marnie kończy.
  • Fotoamator - robi sobie super zdjęcia w miejscach, o których nawet nic nie wie, a potem się tymi zdjęciami chwali gdzie popadnie.
  • Szpaner - nie ma zielonego pojęcia o historii czy przyrodzie miejsca w którym się znajduje, ale zna tam wszystkie dyskoteki, słucha techno na pełny regulator, nadużywa alkoholu i słów na "k", wszędzie zostawia po sobie ślad w postaci śmieci lub fekaliów.
  • Normalny turysta - podróżuje aby wypocząć i coś zwiedzić, szanuje przyrodę, jest kulturalny, czasami robi sobie kilka ładnych zdjęć, stanowi niewielki procent ogółu.

Więcej z Fandomu

Losowa Wikia