FANDOM

Atak UFO

Atak UFO z Jowisza na Marsa. Na Ziemię najprawdopodobniej nie zaatakują, gdyż wiadomo, iż Amerykanie zawrzą z nimi sojusz.

UFO (Uwaga Obserwujemy Frajerów lub Usuwamy Frajerów Ogniem) - pojazd, którym poruszają się kosmici. To taki jakby duży dysk zrobiony z plastiku i gumy.

Gdzie możesz znaleźć UFO edytuj

UFO in Warsaw. UFO w Warszawie. Nagranie z kamery internetowej00:59

UFO in Warsaw. UFO w Warszawie. Nagranie z kamery internetowej.

Hm, czyżby kosmici w UFO
nie lubili Pałacu Kultury i Nauki?
Nie leci film? Zainstaluj flasha!

Ufo a ludzkość edytuj

Niektórzy chwalą się, że widzieli UFO. Niektórzy są bardziej odważni i mówią, że rozmawiali z załogą takiego statku. Zdarzają się przypadki zrobienia im zdjęć (najczęściej w fotoshopie). Mistrzem jest jednak pan Zdzisław, który dokonał z ufoludkami transakcji. Oddał krew w zamian za numery, które miały wypaść w następnym losowaniu totolotka.[1] Niestety, UFO go oszukało.

Jak zarobić na UFO? edytuj

Chcesz zarobić na UFO? Nic prostszego! Najpierw kup wór mąki i sprzedawaj ją za 100 zł za szklankę. jak środek na kosmitów. Wymyśl metodę działania oraz stosowanie. Frajerzy to kupią, a ty zarobisz na nich.

UFO w filmachedytuj

UFO chcę niby nawiązać z nami interakcje. Gdy się z nami spotykają (nie ważne czy w Londynie czy w zapuszczonej wsi, a nawet wciągając naszego wysłannika na statek) zaczyna zabijanie. Pustoszy działami statku oraz innymi wynalezionymi przez nich broniami całe miasta i wsie. Nagle odkrywamy ich słabość[2] i kosmici są zmuszeni do odwrotu.

Czasami jednak są sprytniejsi i puszczają na nas zarazę. Zawsze jednak znajdzie się nawet najdziwniejsze lekarstwo. Wtedy albo uciekają albo realizują pierwszą opcję.

Przypisy edytuj

  1. Artykuł z Faktu pt. UFO mnie oszukało
  2. jakby nie było łatwiej ich zestrzelić ...

Więcej z Fandomu

Losowa Wikia