FANDOM

Zegar.png Świat idzie naprzód, a ten artykuł został napisany już jakiś czas temu. W związku z tym część informacji zrobiła się niestety nieaktualna. Możesz go poprawić, albo zadowolić się tym co jest.
Powód wstawienia szablonu: Artykuł opisuje stan sprzed lipca 2012. Obecna Viva to więcej programów typu reality-show niż muzyki.

Viva (właściwie: ▼△▼▲) - stacja telewizyjna, której głównym celem jest emitowanie teledysków. Między teledyskami pojawiają się także inne programy, zazwyczaj prowadzone w języku pokemoniastym (przykładowa wypowiedź redaktora: Ojej, ale jesteście fajni i w ogóle jest super, gdzie będziecie imprezować?) Viva jest zwyczajowo dorzucana do każdego pakietu telewizji satelitarnej.

edytuj

Logo kanału stanowią cztery trójkąty. Podczas programów to logo sobie fajnie zmienia kolory. O dziwo te trójkąciki nie znikają nawet w czasie reklam.

Repertuar edytuj

Nie wiadomo czym kierują się ludzie dobierający repertuar, ale prawie zawsze wychodzi z tego waląca po uszach hybryda disco i rapu. Jeśli jednak komuś spodoba się jakiś utwór, to może być on naprawdę zadowolony, gdyż stacja emituje w kółko to samo.

Programy edytuj

  • Hot or Not - coś typu talent show polegające na tym, że uczestnik świruje pawiana, a oceniają go wybitni eksperci typu Tomasz Jacyków,
  • Viva Mjuzzik Kłłłiz - jakiś teleturniej, sądząc po tytule bardzo ambitny.

Więcej z Fandomu

Losowa Wikia