FANDOM

Woda (lub H₂0, tlenek wodoru, oksydan bądź ang. water, hydrogen peroxide) - taka sobie bezbarwna ciecz, przypominająca wódkę. Nikt nie wie, dlaczego ta z kranu jest przezroczysta, w oceanach i morzach niebieska, a ta z kałuż... lepiej nie identyfikować.

Woda w chemii edytuj

Woda według ludziów zwanych chemikami, to związek chemiczny. Skład:

Lubi przebywać ze swoimi kumplami - związkami polarnymi, a nie znosi niepolarnych dawłnów typu tłuszcz. Cząsteczka wody (wodorami do góry) wygląda zupełnie jak łeb myszki miki...

Woda w geografii edytuj

Dla geografów woda to tylko takie coś niebieskie na mapie. Jest to taka jakby strefa 51, bo jest bez miast (nie licząc Atlantydy), dróg (prócz mostów) i niczego prócz wody (a ryby?) no dobra i ryb!

Woda w fizyce edytuj

Woda dla fizyka to substancja potrzebna do wykonania ok. 99% doświadczeń. Często ma napięcie przedmiesiączkowe powierzchniowe, no chyba że dolejemy płynu do naczyń Pur Extra Glut.

Woda w życiu codziennym edytuj

Oksydan jest potrzebny m.in. do zaparzenia kawy i jej wypicia, do mycia się (tak! tak! jak nie wiedziałeś to idź do "dabljusi"), do zmywania naczyń (zapewne tego też nie wiedziałeś), sprzątania (już lepiej nie pytać...) i innych rzeczy.

Zobacz też edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa Wikia