FANDOM

Rovaniemi Airport March 6 2009 05

Siema!

Zima jest piękna, ale tylko do pewnego stopnia Celsjusza

Jedna z prawd o zimie

Zima – czas by ulepić bałwana i zdenerwować się na śnieg. W Polsce tak się trzyma, że nigdy nie zamkną szkoły, ale już zdenerwują Polaka. Zima zazwyczaj pojawia się 22 grudnia, jednakże śnieg (czyli symbol) spadnie albo w połowie listopada lub pod koniec marca. W czasie zimy obchodzi Wigilię, Boże Narodzenie oraz Sylwester (uczniowie także ferie), jednakże należy pamiętać o tym, iż wtedy z śniegu się cieszymy (niezawodna lodówka).

Lódedytuj

Lód dokucza wszystkim tym, co chcą zimę. Zazwyczaj zamiast być w ogródku, gdzie się nie bawimy, to musi być akurat na schodach. Zazwyczaj pierwszym komentarzem widząc lud jest zaraz będzie jeb, lub k***a, czemu władze się tym nie zajęły.

Zima a sportedytuj

Zima rozwija sport (kibicowanie Stochowi). Mamy tam zimowe igrzyska (kolejne dopiero w 2018 roku), gdzie nasi Polscy sportowcy często się ośmieszają walczą o brązowe medale.

Co mamy w zimę?edytuj

Ciekawostkiedytuj

  • Eskimosi mają na zimę i śnieg masę określeń, chociaż my Polacy mamy także pokaźną grupę. Nie będziemy ich cytować, wystarczy, iż weźmiesz się za odśnieżanie samochodu.

Więcej z Fandomu

Losowa Wikia