FANDOM

Zimbabwe
Stolica Harare
Władca Jakiś dyktator
Symbol Dyktator
Hymn Tiidzivirire kumhandu dzose Ngaikomborerwe nyika yeZimbabwe
Język urzędowy Język angielski
Ustrój Totalitaryzm
Skład narodowościowy Murzyni
Jednostka
monetarna
dolar Zimbabwe

Zimbabwe - państwo w Afryce ze stolicą mieszcząca się w Harare. Zaraz po RPA, Egipcie, Libii, Tunezji, Maroku, Gwinei Równikowej, Komorach, Seszelach i Mauritiusie najbogatsze państwo kontynentu.Słynne stało się po hiperinflacji. Hymn państwa brzmi: Tiidzivirire kumhandu dzose Ngaikomborerwe nyika yeZimbabwe.. Zachęcamy do śpiewania!

W Zimbabwe możesz zostać miliarderem. Jednakże wartość twoich pieniędzy będzie wystarczyć na zakup opony do roweru.

Wojskoedytuj

Wojsko tego państwa składa się z 100 000 żołnierzy, którzy walczą maczugami i oszczepami o długości 260 cm. Oprócz tego istnieje tutaj pułk gołębi pocztowych, które srają na wrogie siły wojskowe. Przez większość czasu żołnierze chronią nosorożce oraz ślimaki przed wyginięciem oraz poszukują pieniędzy na rozwój wojska (obecnie zbiera się pieniądze na kupno roweru dla jedynego w państwie zwiadowcy).

Gospodarkaedytuj

Dziecko z banknotami.jpg

Mały mieszkaniec idący na zakupy w celu kupna Snickersa

Zimbabwe ma dosyć dobrze rozwinięty przemysł, który w całości należy do państwa. Rolnictwo jest oparte na uprawie kukurydzy i zboża na obszarze 4 hektarów należących do Tidznga Zivirere. Jedyny hotel mieści się w Harare i jest dosyć luksusowy (mydło tam istnieje!). Dziur na dordze nie ma ze względu na to, iż nie istnieją drogi (na co je komu skoro każdy porusza się słoniem lub swoimi nogami).

Mediaedytuj

W Zimbabwe nie istnieje nic oprócz telewizji. 90% programu to reklamy USA i Japonii, które bogacą państwo. Oprócz tego obowiązuje Zimbabweńska wersja Milionerów gdzie wygrywając 1 000 000 dolarów zimbabwe można wymienić w kantorze na 0,00003 grosze. Wiadomości publikują jedynie sytuacje w Harare, gdyż ekipa nie może dojechać na słoniu do innych obszarów w państwie.

Więcej z Fandomu

Losowa Wikia